misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 26 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi dames

    wat ik me afvroeg is, Kun je vanaf dag 1 misselijk zijn?
    Ik ben vanmorgen zo misselijk wakker geworden en het trekt nupas weer weg!!!
    Ik ga me er niet teveel mee bezig houden ivm de teleurstelling, maar zou het inprincipe kunnen?
     
  2. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

    Als je bedoeld, 1 dag na de bevruchting dat kan niet, want het eitje heeft zich dan nog niet ingenesteld en door het HCG hormoon kun je klachten krijgen zoals misselijkheid en pijnlijke borsten en andere kwaaltjes.
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik had volgens de calculator op deze site op 10 november innesteldag. Ik ben toen 12 november echt een dag goed misselijk geweest.

    Het kan inderdaad pas na de innesteling.

    Pim
     
  4. Niet meer actief

    oke dank je wel meid
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    hi allemaal

    Ik heb de laatste dagen ook erg last van misselijkheid tot brakens toe. Behoorlijk ook en ben gewoon ongesteld geweest. Misschien wel een klein buikgriepje want ik hoor er meer mensen over. maarja ik hoop het beste voor je

    liefs natas
     
  6. Niet meer actief

    de misselijkheid is echt allen in de ochtend al 2 dagen na een uur of 13 zakt het weer weg. Maar ja mijn lichaam doet gewoon vreemd
     
  7. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ja dan zou ik het ook niet weten. Zou het anders even af wachten want des temeer spanning des te misselijker je kan worden. Lastig he al die symptomen. Als je verder leest op de forum dan valt het wel op dat veel vrouwen pas misselijk worden twee weken nadat ze pos. getest hebben. Maar zoals je ook leest kan alles hihi dus laten we het beste hopen.

    succes ;)
     
  8. Niet meer actief

    idd ik las verder op het forum ook dat sommige al 2 dagen na bevruchting al zeker weten dat ze zwanger zijn. Ik had dit dus ook heel sterkt bij me dochtertje ik wist gewoon dat ik zwanger was. Maar nu heb ik dat gevoel niet dus zal ook wel niet
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik denk dat uitzonderingen zijn die het zeker weten dat ze al 2 dagen na de bevruchting weten dat ze ook daad werkelijk zwanger zijn.

    Ik merkte helemaal niks tot aan de 8ste week.
    Voelde mij daarvoor als altijd, de bekende pms klachten etc waren wel aanwezig, maar die lijken ok op zwangerschapkwaaltjes tja dan word het lastig als je elke maand door pms word gefijld.
    Dan merk je het verschil niet meer.

    Het is ook bij ieder vrouw ook zo verschillend.
     
  10. Niet meer actief

    Helemaal mee eens en ook elke zwangerschap is anders dus ik wacht gewoon nog 2 weken af en dan zien we wel Met mijn Nod zit ik bijna in het vliegtuig naar aruba dus heb geen tijd om mezlef gek te maken te druk bezig met inpakken
     
  11. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Paula met je eens er druk over maken helpt toch niet het maak je alleen maar gekker.

    En ik merk het aan mezelf dat ik er erg mee bezig ben. En dat werkt juist afrechts.
    Ga me nu er ook niet meer druk om maken, het gaat zoals het gaat.

    Groetjes Anna.
     
  12. Niet meer actief

    ja joh zwanger worden heeft je lichaam in de hand en niet jijzelf. We wachten gewoon af. We zien het wel en ik zit pas bij de 3e ronde waarvan de eerste 2 niet echt gericht waren
     

Deel Deze Pagina