Ik was op internet aan het kijken voor meegroei BH's. Ik heb ze nu nog niet gelijk nodig, maar wat we opviel was dat ze allemaal geen beugel hebben (die ik gezien heb dan). Ik heb een behoorlijke cup (E) en heb altijd een beugel bh omdat ik die voor de steun echt nodig heb. Wat zijn jullie ervaringen met meegroei bh's?
Ze zijn er wel met beugel, van het merk Anita. Moet je daar even op zoeken denk ik. Ik heb ze zelf bij de online shop van H&M gekocht. Daar zit geen beugel in, maar wel steun. Ze zitten heerlijk.
Ik heb m bij livera vandaan, vond m wel prijzig maar zit errug goed, zonder beugel en met goede steun vind ik.
Hee hoi, Ik heb er vorige week een bij de Hunkemoller aangeschaft. ZAe groeien al behoorlijk! Kost zo'n 20,- en ik vind ze super zitten. Zelf heb ik cup D, maar ik zag dat ze ook in cup E en F te verkrijgen zijn. Ik slaagde altijd goed bij de Hunkemoller en via het forum hier daar weer terecht gekomen. Succes ermee! Je kunt ze ook via de website v/d Hunkemoller bestellen. Gwennie
Ik heb een meegroei een voedingsbeha maat 70F van Anita, zonder beugel, en hij geeft heel erg veel steun. Kan je het merk Anita echt aanraden!
ik was ook altijd gewent om beugels BH's te dragen maar draag nu voedings of mee groei bh's en die geven genoeg steun, ik heb laatst voedings bh's gekocht want je blijft kopen en qua prijs verschild het niet veel en als mijn borsten niet meer groeien ben ik gelijk klaar dan hoef ik die niet meer te kopen, ik heb de bh's gekocht bij prenatal en speciaalzaak Simon.
Ik heb twee zwangerschapsBH's van de HEMA gehaald, niet erg duur en ze zitten heerlijk moet ik zeggen
Ik had ook de meegroei bh's van de hema. Er zit geen beugel in omdat de beugels je tegen je melkklieren kunnen gaan drukken.
Ik zie net dat je bij de Hema deze week op alle BH"s 30 procent korting krijgt. Scheeld ook weer dacht ik zo. Liefs DAnny
Ik heb ze van de prenetal en ik vind ze heel fijn en geven zeker voldoende steun, ik heb mijn eigen bh's ook niet meer aan alleen nog maar de meegroei bh's
Ik heb hem bij een speciaalzaak gehaald heb cubmaat G nu en kan doorgroeien tot H. Hij was erg duur maar er zit heel veel steun in
Ook ik heb de meegroei bh's van Anita met BH. Kosten alleen wel 50 euro en je kan ze niet overal krijgen. Babyspeciaalzaken daar vond ik ze. Groetjes Daphne
Vanaf wanneer kun je deze eigenlijk gaan dragen? Heb eigenlijk pas sinds vandaag echt pijnlijke (.)(.) en ik heb al een grotere BH aan, maar deze zit niet echt lekker. Kan je ze eigenlijk al gaan dragen als je pas 5 weken zwanger bent? Liefs, Duveldraakje
Ik heb nu ook bij mn 3e zwangerschap de meegroeibeha's van Hema en ik vind ze echt prima En ja hoor Duveldraakje, je kunt ze nu al dragen, want ze groeien mee Nu in de aanbieding, ook niet verkeerd
Duveldraakje22 ik was bij een bhwinkel en toen was ik bijna 7 weken zwanger en toen zei de verkoopster dat ik nog geen zwangerschapsbh moest kopen omdat ik dan later in de zwangerschap weer zou moeten, omdat mijn borsten dan nog meer gegroeid zouden zijn. Ik ben gewoon naar een andere winkel gegaan en heb daar zwangerschapsbh's gekocht, zat gelijk veel beter. Je moet gewoon zelf weten als je gewone bh's niet meer lekker zitten zou ik voor zwangerschapsbh's gaan. Dan later in de zwangerschap nog maar een keer voor nieuwe bh's.
Ik heb ze net ook bij de Hema gehaald, vond die van de Livera met beugel voor EUR 50,- net wat teveel van het goede! Heb er nu drie voor 18 euro, als ze niet bevallen haal ik wel weer 's wat anders