Tip voor het reinigen van de kattenbak: zelfreinigend!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by dobslots, May 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dobslots

dobslots Actief lid

Mar 19, 2010
    178
    0
    0
    We hebben hem zelf van vorige week.
    Een echte aanrader!
    Simpel te reinigen en bijna geluidloos en geurloos!!!

YouTube - Littermaid Elite

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Whahaha! Tja, ik laat het toch maar gewoon aan m'n vriend over, het kattegrit gaat niet elke keer volledig weg (is van dat klontvormende spul, dus de plasjes kunnen er zo uit geschept worden). Wel ontzettend grappig ding!

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Die is wel wat!
    Ik vind het alleen wel een nadeel dat die open is onze katten maken er dan zon kattengrit bend er eromheen.

Is jouw kat er niet bang voor?

Je hebt er ook een die het grid ook wast maar daar lees je verhalen over van dikke viese poep/haar/pis slurrie in de leidingen als die verstopt raken.

Ik heb nou trouwens een kattenbak speciaal voor grote katten idd er kan bijna een tijger in :p deze was wat duurder maar met het juiste grit heb je nergens geen geurtjes oid.
    Ik gebruik nu vitakraft magic clean kattengrit http://www.jumbopet.nl/store/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/4/2/42003.jpg dit is zon geweldig spul! onze 2 katten gebruiken 1 zak in de 2 weken (1kat kan er 4 weken mee doen en het mag ik de groenbak)
    en je hoeft hem maar heel weinig schoon te maken (ik nu zowiezo niet maar dat ter zeide)
    De juiste keuze kattenbak + grit is ook erg handig

4. dobslots

dobslots Actief lid

Mar 19, 2010
    178
    0
    0
    Wanneer de poezen klaar zijn wacht hij 15', is het al hard en werkt prima! Alles mooi terug effen als hij er nog eens over gaat.

super handig! En mijn man is tevreden met zijn nieuwe snufje ;)

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Hebben jullie ook al een roomba :D
    mijn mans favo snufje (ook al pak ik liever even de stofzuiger :D )

6. dobslots

dobslots Actief lid

Mar 19, 2010
    178
    0
    0
    Moest het even opzoeken wat het was. We hebben zo eens een gehad, gekregen bij één of andere promotie. Als hij tegen een muur kwam, draaide die zich om en deed dus altijd maar de zelfde route...
    Niet interessant dus ;) je hebt er die locaties kunnen programmeren, Niet goedkoop ...

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Wij hebben een van de nieuwste versies en die gaat echt kris kras de kamer door.
    Er zijn ook filmpjes dat ze een lampje op de roomba zetten en in een donkere kamer met een camera, dan kan je heel goed zien dat hij echt alles meepakt.
    En wat zon ding nog opzuigt :O zelfs als je al gezogen hebt :O

8. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Bij ons zouden ze al over de rand plassen als ik het zo bekijk..
    we hebben er 3..

Mijn man heeft deze op het oog.. al zou ik daar ook graag meer ervaringen over willen horen voor we hem aanschaffen..
    Tot nu toe dacht ik iedere keer dat het onzin was...

YouTube - Automatic Litter Box Demonstration

al ziet het er heel relaxed uit :)

9. Trees

Trees Niet meer actief

haha wat een lollig ding! Alleen jammer dat er geen kap overheen zit, want hier gooien ze zonder kap het grint over de rand en ben je nog steeds aan het poetsen.

Share This Page