Ik voel me niet zwanger....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juul, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul

Juul Actief lid

6 jun 2010
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 6weken+1 dag zwanger en ik voel nog steeds echt gewoon helemaal niks. Ik weet dat het nog pril is maar het maakt me zo onzeker. Ik ben niet moe, geen gevoelige borsten, helemaal niks.
    Gister voor de zekerheid nog een test gedaan en deze was wederom positief maar ik weet het niet hoor.....
    28 juni voor een intake naar de VK en dan pas 4 weken later de eerste echo. Pffffff, hoe hou ik dat vol....

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mied, ik weet nog toen ik 6 weken was, dat ik dat hier ook plaatste.
    Ik voelde me helemaal niet zwanger, dacht het is foute boel.
    Week later kreeg ik ongi krampjes, en toen was het ook weer nie goed, dacht ik ook het wordt een miskraam.
    Je moet er maar op vertrouwen, dat is het beste.

xxx

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik had dat bij al me 3 de zwangerschappen de laatste ook toen belef ik zwanger eindelijk en heb nu 1 zoon en ook dus toen had ik geen klachten heeeeeeel soms begon rond 8 weken ofzo 1 dag beetje misselijk dan weer niet dan ff zere tieten dan weer niet :D en zie mijne is al anderhalf

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Geen zorgen maken, hoor: het zegt helemaal niets.
    Bij mij eerste zwangerschap had ik al heel vroeg flink last van zwangerschapssymptomen en bij deze zwangerschap kwamen ze later opzetten en ook in veel mindere mate (volgens mij pas vanaf 7 weken).

Daarnaast hoor ik van heel veel vrouwen om me heen dat ze de hele zwangerschap nergens last van hebben.
    Bleeergh, die eerste 12 weken zijn vreselijk, he? Je moet ze echt doorworstelen.

Geniet van je zwangerschap!
    Marla

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

herken het !! heb ook geen kwalen ik heb 29juni echo het is net of ik niet zwanger ben. maar testen liegen niet :)
    dus houd moed :)

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    zelf voelde ik vanaf dag 1 van alles (wist toen nog niet dat het raak was eindelijk, niet meer op gerekend!!). het leek zo op ongesteld worden!! Maar het kwam niet...maar ik ken zoooooooveel meiden die NIETS voelden!! En dan pas merkten dat ze zwanger waren aan de test en later pas omdat ze een buikje kregen, de baby ging schoppen enz. Dus dat is helemaal niet vreemd. de een reageert erg gevoelig op hormonen (zoals ik) en de ander gaat er fluiten doorheen! Is ook wel weer lekker!!

het maakt onzeker maar het begin is altijd spannend want ookal voel je van alles, als je dan een dagje niets voelt, ben je ook weer bang dat het mis is..

7. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik snap je onzekerheid. Ik denk dat veel vrouwen diezelfde onzekerheid voelen. Ook ik voelde niks bijzonders de eerste tijd. En ook ik vond het ontzettend spannend. Je moet er inderdaad gewoon op vertrouwen dat je lichaam het goed doet en dat alles goed komt.

8. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik was de eerste 3 maanden erg misselijk, maar anderen hebben daar helemaal geen last van. Ik had geen gevoelige borsten, en ik was ook niet moe.
    Pas na de eerste echo, als je het kleine puntje ziet dat je kindje er echt zit, dan kun je eigenlijk pas gaan geloven ;)
    Komt vast wel goed, zeker na de eerste echo.
    Ennuh..zolang je nergens last van hebt, heerlijk toch !
    Menig vrouw zal jaloers op je zijn hoor :p
    Heel veel succes :)

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lieve Juul...
    Ik voel ook helemaal niks...
    Gelukkig kregen we gisteren al een extra echo, i.v.m. overstimulatie, en er was toch echt al iets klein te zien in de baarmoeder...
    Nu maar wachten op de hartslag.
    Spannende weken dus...
    SUCCES, en verwen jezelf maar lekker...dan gaat de tijd sneller...

10. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi Juul,

Ik kan je echt een handje geven hoor, pfpfpf soms heb ik opeens het gevoel....het is niet goed!

Kweet het gewoon niet, ik probeer ook maar positief te blijven...en ook hopen dat de misselijkheid e.d. me ontzien worden!

Meid, kop op....we gaan allebei doorbijten tot de volgende echo!

;)

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Heb zelf de hele zws nergens last van gehad ! (behalve nu op het einde zo die standaard dingetjes als maagzuur en beetje soepel bekken) Is idd nogal zwaar soms omdat je dan ook werkelijk nergens op af kan gaan... Ook hier kwam buikje pas rond 4 a 5 maand zwangerschap, en dat maakt het alleen nog maar gekker :)

Maar meid, geniet er nog van, wie weet krijg je ze nog dubbel en dik! En dan ben je blij als je even niks hebt lijkt me.

12. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik herken het gevoel heel erg.
    Ik begon echt pas moe en een beetje misselijk te worden met 10-11 weken. Ik voelde mij zelfs zo niet zwanger, dat ik onwijs zenuwachtig was voor de 1e echo. Ik heb gewoon een dag thuis gezeten omdat ik hoofdpijn had van de zenuwen. Pas nu in week 13 en na het hartje gehoord en gezien te hebben voel ik mij zwanger. mijn buikje begint langzaam op te komen en heb helaas nu veel last van pukkels.

Dus vertrouw op je lichaam. Het is makkelijker gezegd dan gedaan.

13. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow...kan ook niet wachten tot mijn buikje eidelijk komt...
    moet nog laaaang wachten...

Deel Deze Pagina