steekjes in de baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    kom ik weer met een vraag..zo vraag ik nooit iets en zo stel ik er al 2 vandaag haha
    Ik maak me nergens zorgen over maar wilde gewoon weten wat het is? Gisteravond voelde ik hele kleine steekjes/prikjes in de baarmoeder..niet ernstig hoor, ook niet heel pijnlijk ofzo.. de steekjes kwamen en gingen weer..en dat zo de hele avond door..
    voel het nu overigens niet meer.. maar wat kan dat zijn? groei van de baarmoeder ofzo? was een beetje rechts in het midden van mijn buik tussen navel en schaambod..daar waar ook netjes mijn baarmoeder ligt..;)

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Juist handig, dat je via deze site al je vragen kan stellen, toch? ;)
    Ik ben van de week met dezelfde klachten naar de vk geweest, ook omdat de pijn alleen maar erger leek te worden. Bij mij zat het ook idd op die plek die jij benoemt en verder rondom de baarmoeder. Volgens de vk was dit tich echt bandenpijn! Daarnaast kan je rond de 20 weken een groeispurt krijgen van de baarmoeder en dit is voor sommigen ook goed te voelen in een stekende pijn! :x
    Erg vervelend, maar zolang de beeb er maar geen last van heeft, kan ik er wel mee handelen!
    Sterkte!

Deel Deze Pagina