Hoi iedereen Ik ben helemaal nieuw hier en heb nu al een vraag hihi. Hopelijk kunnen jullie me helpen want word er niet goed van. Ik ben begin augustus gestopt met de pil. Nog niet zo lang geleden, dat klopt. Sinds een week ben ik er helemaal van overtuigd dat ik zwanger ben, het voelt ook echt zo aan. Heel emotioneel, tepels zijn donker geworden en allemaal brobbeltjes op tepels. Steken in beide borsten en buikpijn. Vorige week hele tijd rommelende darmen. Ik zweet nooit, sinds een week regelmatig zonder dat ik me echt inspan. Mijn hartslag is normaal 70-80, nu 90-100 in rust en zelfs onregelmatig. Ik heb vandaag een test gedaan, en negatief, misschien wel te vroeg, ik weet het niet. Want ik weet natuurlijk nog niet hoelang mijn cyclus is, ik ben uitgegaan van 28 dagen. De eerste cyclus na het stoppen met de pil heeft meer dan 2 maanden geduurd, en dat kan wel eens na de pil. Ohja, de hele week al rugpijn en duizelig..Wonderbaarlijk duizelig met vaak een hoge bloeddruk ipv lage bloeddruk. Willen jullie me aub helpen of tips geven, want de test zegt iets heel anders dan wat ik voel. Ik weet het bijna zeker, alleen kan ik het nog niet bewijzen en het zal vast wel te vroeg zijn om naar de dokter te gaan. Bedankt alvast. Groetjes Paapje
Allereerst welkom meid wanneer is je NOD? de dage waarop je ongesteld moet worden? Kom trouwens lekker met ons meekletsen, http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229640-wie-meer-gestopt-de-pil-vanaf-half-augustus-nieuw-158.html#post8380857\ Wij zijn ook allemaal in aug gestopt met de pil
Ja das lastig hé!! Je zult denk ik nog even moeten afwachten,wanneer was je laatste periode?? je kunt altijd met je huisarts bellen kijken wat die zegt! Succes!!