Misselijk

Discussie in 'Gezondheid' gestart door 2011Mamma, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Waar zijn jullie misselijk van en hoe lossen jullie dit op?

Ik wordt ontzettend misselijk van tandenpoetsen sta dan steeds te kokhalzen (sorry details), maar zou niet weten hoe ik dit zou moeten oplossen.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

als je nu eerst rustig op start en dan later pas je tanden poetst?

misselijkheid hoort erbij.

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    Dat maakt niet uit, want heb het ook savond voor ik naar bed ga.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

andere tandpasta kan ook helpen.

tis erg lastig in iedergeval

5. Maia

Maia Niet meer actief

je kunt er helaas weinig aan doen :( in elk geval alles zo rustig mogelijk doen.

6. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens de eerste zwangerschap moest ik ook altijd overgeven van tandenpoetsen. Ik kneep dan standaard mijn neus dicht. Verder had ik zetpillen (Emesafene) wat bij mij toen goed heeft gewerkt.

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Herkenbaar, dit heb ik de eerste weken ook gehad, ik moest ook vaak spugen tijdens het tandenpoetsen..

Wat mij hielp was met mijn mond (wijd)open tandenpoetsen en als ik achterin mijn mond poetste door mijn mond ademen (is niet bijster charmant maargoed..) en vaak de tandpasta uitspugen dat je mond verder leeg is. Als het echt niet meer ging stopte ik halverwege en ging ik iets later verder. Soms ging het toch mis hoor, maar wel minder vaak.

Succes!

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb de tip gekregen van mijn tandarts dat ik mijn tong ontspannen moet houden en dat helpt.

Maar de laatste tijd begint de misselijkheid al bij trap aflopen om naar de wc te gaan en als ik moet plassen dan word ik zelfs misselijk van mijn eigen urine geur ( sorry voor de details) en dan begint het dus dan moet ik overgevenn ben het zat :(

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Een vriendin van mij heeft baat bij een babytandenborstel met tandenpoetsen tijdens het zwanger zijn.
    Dan hoeft ze veel minder te kokhalzen.
    Zelf heb ik er nu niet zo'n last van, vorige zwangerschap wel.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Vorige zwangerschap was ik gewoon altijd misselijk, niet echt van iets. (ja, van het hcg :D )

En nu ben ik ook gewoon de hele dag misselijk maar ik geef nog niet over gelukkig :) Tips heb ik niet echt, alleen zorgen dat je maag nooit echt leeg is..

11. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    Dankje dames voor de vele tips, ga ze zeker uitproberen..

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben deze zwangerschap ook heel veel misselijk, gelukkig hoef ik niet over te geven. Ik red het door de hele dag door kleine beetjes te eten.. dus idd, zorg dat je maag niet leeg is.
    Met tandenpoetsen geen probleem alleen wel alweer bloedend tandvlees ;)
    Suc6!

13. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier ook veel misselijk..het lijkt helaas nog niet minder te worden..vanmorgen ook weer..moest zelfs overgeven (niet eerder gehad, wel een paar keer bijna en ik moet heel vaak en veel kokhalzen..bah) maar er kwam bijna niks uit omdat er niks in mijn maag zat (gisteren ook weinig gegeten) echt pijnlijk dan..
    hoop er ook snel van af te zijn..maar: het is voor een goed doel denk ik zoveel mogelijk :D

Deel Deze Pagina