MEXX longshirt online kopen | Home | Damesmode @ Neckermann.com Dit soort truitjes vind ik erg lekker zitten, maar ik kan er niet veel van vinden (nee ik wil niet 10 precies dezelfde ) Maar hoe heten deze nou? Er staat bij longshirt maar dat staat ook bij andere dingen, het gaat mij er om hoe die mouw valt, dit zit gewoon heel lekker als ik aan het werk ben. Of weet iemand waar nog meer leuke te krijgen zijn??
Hoi MamvanNu Ik weet er ook geen andere benaming van. Wel weet ik dat er bij ons in de stad een paar boutiques (betaalbare) zijn die ze ieder voorjaar/zomer verkoopt in diverse kleuren. Ze staan ook vaak op de markt.
dank je! als ik dat google kom ik nog wel wat tegen, zal even opzoek gaan! als iemand nog wat leuke weet, ik hoor het graag!
Ja zie ze vaak voorbij komen op de markt...op de kraampjes maargoed ik weet niet of er bij jullie markt is elke week. je kan daar eens kijken
Als je op je eigen link klikt dan krijg je reclame op zp zelf en daar zie je die tops ook staan misschien kan je erop klikken?
Ik heb er vorig jaar een paar gekocht bij Bristol. Ze blijven heel mooi en zijn daar niet duur. En ze hadden veel verschillende, erg leuk Volgens mij hebben ze ze dit jaar weer. Zeker de moeite waard om daar even te kijken..
Oke binnenkort maar even naar de stad dus, even bij bristol en op de markt kijken, hier is nooit markt. ze zitten zooo lekker