Ik heb wel stress ja denk ik. Ben ook elke dag ontzettend moe! Kan om 8 uur naar bed gaan of 9 uur en dan ben ik smorgens nog gebroken.. heb ook echt energie tekort. Wil zoveel doen, maar mijn lijf wil gewoon niet, heb er (zoals gerard joling altijd zegt ) de kracht niet voor.. dan zul je wel zeggen nou hup een schop onder je kont en gaan met die banaan, maar dat is niet zo makkelijk. Heb ook nog 2 kids die de nodige aandacht vragen. De oudste is nu echt aant peuterpuberen, die vraagt zoveel aandacht en energie van me.. en dan de jongste die nog aandacht wil en dan het huishouden nog.. op het werk loopt het even niet zo zoals ik wil, en er komen weer 2 cursussen aan, thuis nog een cursus voor mezelf liggen wat ik wil doen.. lijkt alsof mijn kop overloopt.. ohw nu ben ik wel heel erg off topic aant gaan, maar op de vraag of ik stress heb, ja dus
ik heb gelukkig geen last van maagzuur, brrrr wat ben ik daar ellendig van geweest zeg in de zwangerschap..
lijkt me duidelijk. als je een keer tijd hebt, wat yoga lessen volgen. dan leer je goed naar je buik ademen en ontspannen helpt echt!
Ik heb ook vaak last van misselijkheid. Vooral 's avonds als ik in bed lig. Heb nu dus ook standaard een emmer naast m'n bed staan, want soms moet ik écht spugen, en dan haal ik de wc niet meer.
ben bij de dokter geweest, heb bloed laten prikken op verschillende dingen. Komt daar niets uit dan moeten we het 'psychisch' gaan zoeken. Volgende week terug op controle en meteen de bloeduitslagen bespreken en dan verder bespreken wat plan van aanpak wordt.