wanneer nieuwe kleding aanschaffen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wen1982, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wen1982

wen1982 Lid

17 apr 2011
    13
    0
    0
    wanneer hebben jullie nieuw ondergoed aangeschaft?
    speciale zwangerschapsonderbroeken of bh's?:(
    of zelfs al positiekleding??

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik draag nu al positiekleding :$ Dit is al wel mijn tweede. Ze zeggen dat het sneller gaat dan maar man o man wat heb ik al een buik zeg

3. wen1982

wen1982 Lid

17 apr 2011
    13
    0
    0
    oh ok! dank je wel voor de reactie:)
    ik had van mezelf al een klein buikje maar mijn boxers beginnen nu wel al strak te zitten...

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb al vanaf de 12 weken een flinke buik, en heb toen 2 skinny jeans in een maat groter gekocht...band zit onder mn buik en ik pas er nu nog steeds in ;)
    bh's moest ik al snel nieuwe, omdat mn (.)(.) 2 cupmaten gegroeid zijn
    verder heb ik vandaag pas mn eerste positiebroek gekocht...verder passen normale leggings in een maat groter prima onder mn tuniekjes

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Met precies 11 weken heb ik positiebroeken aangeschaft, ik kreeg namelijk buikpijn van mn gewone broeken en rokjes.
    Meegroei BH met 6 a 7 weken gekocht. Mijn borsten deden waren het namelijk niet meer eens met mijn beugelbh's.
    Onderbroeken van de Hema, lekker een grote maat ;)

6. wen1982

wen1982 Lid

17 apr 2011
    13
    0
    0
    bedankt voor de reacties!!:)

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik draag nog steeds mn oude strings (maar die zijn ook zo rekbaar, daar past nog wel een heel nijlpaard bij ;)). Bh's ongeveer met 7 weken. Positiebroeken kopen heb ik pas met 12 weken gedaan, maar eigenlijk paste mn broeken met 9 weken al niet meer dicht (liet ze heel charmant openhangen en deed daar dan een lang shirt overheen, totdat Nanaman me naar de winkel schopte, haha ;)). Ik vind over het algemeen die positiefkleding trouwens niet echt geweldig, dus koop ook regelmatig grotere maten gewone kleding of wijde jurkjes ofzo. Maar goed, ben ook nog niet zo ver natuurlijk...

@Pandora: Net pas je eerste positiebroek gekocht :$. Wowie, dan sloten je oude broeken vast heel laag of heb je van nature een hele strakke buik.

Deel Deze Pagina