corrigerend ondergoed

Discussion in 'Zwangerschap' started by caroline27, Jan 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline27

caroline27 Actief lid

Jan 3, 2006
    365
    0
    0
    Ik heb voor na mjn bevalling corrigerend ondergoed gekocht zodat mijn buik weer snel een beetje strak zal worden. Het is te vergelijken met een sluitlaken vertelden ze mij in de lingeriezaak . Ik hoor van mensen verschillende ideeen over wat het beste is . Nu vraag ik me af of jullie hier ervaring mee hebben en of ik ze dus wel of niet zal gaan gebruiken .

Ben benieuwd liefs caroline

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb twee sluitlakens liggen en ik heb ze niet gebruikt. Ik wilde eigenlijk helemaal niks aan mijn buik hebben na de bevalling.

3. AmanChel

AmanChel Bekend lid

Nov 6, 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik heb het idee van een sluitlaken wel geprobeerd, me kraamverzorgster deed alleen dan op een goedkopere manier om het eerst te proberen! Heb het echt niet lang gebruikt en wil het resultaat hebben moet je het echt constant doen! Ook had ik ergens gelezen dat je buikspieren er juist weer slapper van worden :rolleyes:

4. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    sorry maar wat is een sluitlaken?

5. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ik heb het zelf ook nooooooit gebruikt. Mijn idee is nl. ook dat een sluitlaken of zoiets de functie van de spieren overneemt. Dan kan je daar beter aan werken na je zwangerschap.
    Jikke

Share This Page