Ik ben nu op dag 33. De vorige keer had ik een cyclus van 32 dagen. Ik heb gisteren een heel klein beetje bruinverlies gehad. vandaag niet meer maar wel wat slijm. Hiernaast heb ik behoorlijk ongesteldheidskrampen steeds. mijn borsten zijn wat gevoelig. Heb af en toe als ik op sta dat ik wat duizelig ben. (anders niet) Ook heb ik al een paar dagen dat ik af en toe wat brandend maagzuur heb. We zijn nu al bijna 8 maanden bezig. Ik durf er nu bijna niet meer van uit te gaan. Heb al heel wat terleurstellingen gehad. Maar toch. gr. Larissa
Hoi Larissa, Je hebt nog geen test gedaan dus? Dat bruinverlies kan 2 dingen zijn: Of innestelingsbloed of aankomende ongesteldheid. Je hebt kwaaltjes die wel op een eventuele zwangerschap kunnen duiden. Maar het blijft een gok zolang je niet test. Succes, liefs Vanilia.
Ik heb nog geen test gedaan. Ik had mezelf voor genomen om nu tot dag 35 te wachten (morgen) Dit omdat ik 3 maanden geleden een mk heb gehad waardoor mijn lichaam wat in de war i sgeweest. Mijn langste cyclus was daardoor 35 dagen. Terwijl ik voor die mk een cyclus had van 28 dagen. Ik weet niet of ik het tot morgen vol houd. Ik heb nog steeds die ongi krampen wat vanochtend even heel heftig was aan 1 kant. Ik had echt zoiets van dat ik ongi werd. Maar ik ben het nog steeds niet. bedankt voor de reacties. gr. Larissa
Ik heb toch maar een test gehaald.Ga morgenvroeg testen. Ik heb er zelf geen goed gevoel over. Heb nog steeds mestruatiepijn. Volgens mij mag dit helemaal niet zo lang toch? Ik weet het niet meer. Maar even afwachten. gr. Larissa
hoi.. hier ook zo eentje die nu net wat bruin had bij afvegen... Larissa ik ga jou verhaal volgen hoor, misschien dat het mij wat duidelijkheid verschaft. liefs jollie
dank je voor de reactie. Ik vindt die krampen geen goed teken. Vindt dit veel te spannend. Ben ook bang dat ik het misschien onbewust tegen houd. zou dat kunnen? gr. Larissa
Ik heb wel al vaker gehoord dat als je er te veel mee bezig bent, dat het je ongi kan uitstellen... maja zal voor iedereen wel anders zijn. Ik had vanaf mijn waarschijnlijke eisprong vorige week dinsdag last van steekjes enzo.. nu niet meer... maar nu beetje bruin bij het afvegen... dus ja ik weet ook allemaal niet wat het is.. Ik las dat je morgenvroeg gaat testen... nou spannend hoor en ik hoop het voor jou! liefs jollie
Hoi Larissa en Jolie, Spannend voor jullie allebei hoor. Ongi krampen kunnen ook als je wel zwanger bent, dus ik hoop voor jullie dat het zo is. Ik ben er de afgelopen maanden ook erg mee bezig geweest maar ik was netjes 25 dagen later ongesteld. Elk lichaam reageert anders. Succes allebei! Liefs Vanilia.
hoi larissa, Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben ook een keer 10 dagen overtijd geweest, ik had ook die krampen. Ik heb het ook onbewust tegen gehouden denk ik, test was negatief. ben naar de dokter gegaan daar ook negatief, toen ik thuis aankwam kreeg ik meteen mijn menstruatie. Maar ik zou morgenvroeg maar eens testen, wie weet is het raak. succes liefs totje
Ik heb vanochtend de test gedaan en .....ïk ben zwanger". ik heb een test gedaan van het huismerk van de trekpleister. Dan heb je een venster waarin staat dat de test geslaagd is en een venster waarin een streepje komt als je zwanger bent. Het streepje kwam gelijk te voorschijn en was heel duidelijk te zien. Ik ben zo blij. Kan het nog steeds niet bevatten. Heb gelijk een afspraak gemaakt. Die menstruatiepijn is heel normaal (heb het gelijk maar even gevraagd) Ik moe4t 6 februari langs komen. Vindt het erg spannend en ben zo bang dat het fout gaat. (al 1 keer eerder fout gegaan) gr. Larissa
hey meid ten eerste gefeliciteerd natuurlijk! ik kan heel goed begrijpen hoe je je voelt ik heb zelf in sept een mk gehad ben nu weer opnieuw zwanger en vondt het de eerste weken ook heel spannend en was ook heel bang dat het fout zou gaan,ondanks dat ik er nu een veel beter gevoel bij heb maar ik heb soms nog steeds die angst dat het fout gaat dat gaat ook pas voorbij als ik mijn echo heb gehad,en bij de vk het hartje heb gehoord. probeer er toch van te genieten,en positief te denken. groetjes tamara
Gefeliciteerd!. Ook ik kan je onzekerheid heel goed begrijpen. Heb ook soortgelijk iets meegemaakt. Ben nu zelf net 5 weken. Als ik ook maar iets voel denk als alles maar goed gaat Meid geniet lekker van je zwangerschap! Liefs Hiemtie
hehe fijn hoor! ik zat al supernieuwsgierig mee te lezen. zoals je ziet ik ook overtijd.. maar durf niet zo goed te testen om dezelfde reden dat jij het nu erg spannedn vind overigens vandeweek toch maar doen.. u geeft mij weer een hoop moed en natuurlijk hartstikke gefeliciteerd!
Nou zeg larissa, gefeliciteerd zeg... en nu proberen te genieten he. Ik schreef dat ik jouw verhaal ging volgen, omdat ik ook wat bruinverlies had. Nou dat was echt niks hoor, want ging een paar uur later naar de wc en was er niks meer van te zien. Wel heb ik nou zo'n gevoel dat ik ongi begin te worden... misschien volg ik jou wel hihi... maar ja misschien ook niet. Ik heb nog een week te gaan voordat ik dat weet. Liefs jollie
dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik zal er ook zeker van genieten. Ondanks ik soms erg bang ben dat het fout gaat. Het zal bij iedereen wel versachillend zijn. Ik heb er gewoon wat met buikpijn steeds. liefs Larissa
Trouwens nog veel succes Jollie. Ik hoop ook voor jou dat het raak is. Ik zal nu zeker ook jouw verhaal volgen liefs Larissa
hmm mijn buik voelt ook raar hoor bijan alsof ik continu mn buik in hou.. en dat in mn buikspieren begin te voelen. gelukkig voelde ik dat eignelijk al de hele week.. dus ga er nu maar vanuit dat het gewoon zo hoort gaat best goedkomen met ons denk ik zo