Ik heb maat 38 van broeken. Nou heb ik een paar positiebroeken bij H&M gekocht in maat 38, die zitten bij mijn benen prima maar mijn buik past er niet meer in. Als ik een maat groter koop, zakt ie af bij mn heupen... Zelfde probleem bij een ander merk, waar ik maat S heb. Ik ben nog maar net over de helft, en heb nu al een flinke buik. Hoe kom ik tot het eind de tijd door met passende broeken? In de zomer droeg ik graag rokken, maar dat wordt nu echt wel frisjes...
heb je de broeken van mamalicious al gepast ? Ik draag ook H&M maat 38, bij mij is de buikband nog ietsjes ruim maar ben dan ook pas 13 weken. maar die van mamalicious heb ik in 38 en zit aan de benen ook goed maar de buik is veeeeel te ruim!
ja ik heb alvast meer soorten in huis ben nog maar 7 weken hoor maar heb een broek van de miss etam (een mooie sluitende broek met en dikke elastiekband bovenaan echt strak elastiek... trekt lastig over mn kont maar zit wel comfi alvast) een broek van mamalicious, past mooi zit alleen onderaan m buik (et boven de heupen) nog erg wijd maar dat t-shirt stof stuk eroven sluit mooi aan dus als ik ga groeien gaat hij perfect passen ook van h&m nog zo soort broek... tsja tis beetje passen en meten....
Ik had de allerkleinste broek van mama licious en die zat bij mijn benen iets te groot en mijn buik ook te klein op een gegeven moment waardoor die hele band afzakte. Ik heb heeel veel leggings gedragen. In de winter had ik gewoon heel veel laagjes aan. Dan deed ik bijv een legging aan, buikband en een lang hempt met dan een strak jurkje erover en dan nog me jas, dat was prima te doen.
Waar is mamalicious te krijgen dan? Ik heb een omgekeerd probleem in mt 42 de buik te groot de broek goed of te klein.
Kan je niet meer in "gewone" kleding? dus bijvoorbeeld een normale broek/jeans, die onder je buik dragen, lang hemdje en dan een buikband voor de versteviging? Og leggings met mooi jurkje en een jasje + buikband als je dat mooi vind? Ik wil zo min mogelijk positiekleding kopen en ben dus creatief aan het doen met mijn outfits... Ik heb nu nog geen belly, maar voor het geval dat heb ik wat ideeen achter de hand
Ik kan al vanaf de 4e week niet meer in mijn eigen kleding... En leggings, ik dacht dat ik daar hetzelfde probleem mee zou hebben, maar blijkbaar niet dan? Mamalicious heb ik nooit geprobeerd, maar dat is ook weer wat duurder...
Leggings vallen anders, vaak kan je ze tot onder je borsten dragen en zit er ook nog een band die de boel gewoon goed op zn plek houdt. Denk dat je een legging een hele verademing zal vinden als je met broeken zo'n gekloot hebt. Lijkt me ook niks aan dat een broek steeds net niet fijn zit.... Een legging met een leuk jurkje, laarzen ofzo eronder kan ook echt heel mooi zijn. Helemaal met een mooie ronde buik
Hier nog een panty/legging drager. Ik ben een ukkie en heb maatje 34 vind het erg lastig om fijne en ook nog mooie zwangerschapsbroeken te vinden. Dus eigenlijk vanaf week 11 volledig overgestapt op rokjes, echt een verademing. Panties koop ik lekker ruim, kan ik ze over mn buik tot onder mn borsten trekken (hahah Hendrik Jan de Tuinman noemt mn vriend me nu en dan simpele stretch rokjes daarop. Gelukkig is de t-shirt mode nu dat deze lekker lang zijn dus niets zwangerschapskleding, gewoon de basic shirts van H&M en bv Lady Sting. Heb nu wel een paar bolero's gekocht om daar weer overheen te doen, donkere stofjes want ik verlies af en toe al een druppie melk
Ik ben vanmiddag naar de Miss Etam geweest, alle broeken zaten te strak . En ik moet nog 4 maanden! De panties in maat XL heb ik even bekeken en opgerekt met mijn handen, maar ze zagen er zo klein uit dat ik daar dus echt niet in pas. Ik heb ook een legging geprobeerd, zelfde probleem. Ben nu echt een beetje radeloos aan het worden, wat hebben alle "dikke buik" zwangeren hier aan? Als ik een maat groter neem hangt heel die broek zó lelijk langs mijn benen, echt geen gezicht.