Hallo allemaal, Afgelopen week heb ik (als het goed is) mijn innesteling gehad. Ik ben toen ook wat slijmerig roze verloren. De dag daarna wat krampen gehad. Verder heb ik helemaal geen last van ontpillen naar mijn gevoel. Sinds een paar dagen na de innesteling is mijn buik ontzettend opgeblazen, terwijl mijn eetlust een stuk minder is. Sinds vandaag heb ik ontzettend gevoelige tepels en doen mijn borsten pijn.. Volgende week donderdag 6 okt is mijn nod. Kunnen dit zwangerschapsverschijnselen zijn of toch echt ontpillen. Dit is mijn eerste ronde. Ik hoop dat jullie, jullie ervaringen willen delen. Liefs, bloem
Dan is het wel belangrijk om te weten wanneer je je laatste pil hebt geslikt en wanneer je je laatste pilongi hebt gehad....
Hoi hoi, 12 september heb ik mijn laatste pil geslikt en heb op 8 september mijn laatste pil ongi gehad. Dus als het allemaal goed is gegaan, dan was mijn eisprong op de 22e en mijn innesteling rond de 27e.
Tja dat is moeilijk te zeggen. Het kunnen symps zijn van ongi maar ook voor zwangerschap. had deze kwalen ook altijd voor nod, niet zwanger maar ook bij wel zwanger maar een week voordat ik zwanger bleek te zijn voelde ik wel dat het anders was. Jij kan nog niets vergelijken met vorige keren. Het is dus gewoon afwachten en tja wachten duurt lang Hoop dat je snel zwanger bent.
Inderdaad afwachten.. ik had de 1ste ronde veel last van klachtjes, die zowel op zwangerschap konden duiden als ontpillen. Was toch ontpillen. Kan nu na 3 rondes zeggen dat de 1ste toch het meeste klachten met zich mee bracht, afgelopen 2 rondes weinig problemen en een regelmatige cyclus. Ik hoop van harte voor je dat je zwanger bent, maar ik weet wel dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden. Succes met wachten! (t duurt altijd lang)
Bedankt voor jullie reacties! De reden waarom ik zo twijfel is, omdat ik deze 'klachten' nooit bij mijn ongesteldheid had.. Vandaar. En vanwege dat roze slijmverlies. Hmm afwachten dan maar, haha
ik had toen ik net met de pil was gestopt ook die symptomen en wat deden mn borsten toch pijn, ik kon niks verdragen en voelde me super misselijk, was bij bij gewoon ontpillen hopen dat t voor jou iets anders betekend!
Ik ben 18augustus gestopt met de mirena spiraal heb um toen laten verwijderen. Daarna voelde ik mij ook anders dan anders. Ik dacht ook dat het ontpillen was. Maar op de dag dat ik weer ongesteld moest worden werdt ik het niet. Ik dacht najaa misschien komt het wat later omdat mijn cyclus anders loopt door de verwijdering van de spiraal. Maar mij gevoel bleeft op een zwangerschap! Voelde me zo anders. Ik heb een bloedtest laten doen en ook die was negatief niet zwanger. 3 dagen erna voelde ik me nog raar.. toen maar weer een zwangerschap test gehaald en ja hoor een knalstreep! En dat in de eerste ronde naar de verwijdering van de spiraal. Het kan allemaal! Hoop voor jou ook goed nieuws!
het kan idd beide zijn...ontpillen heb ik nooit last van gehad na het stoppen met de pil...toen ik geen bv had gegeven dan he...nu heb ik wel last van het opgang komen van mijn cyclus.. Maar het domme is dat je vaak van alles lijkt te voelen en het uiteindelijk niks was./...of het bij je ongi hoort.. Helaas weet je pas echt iets als je een test hebt gedaan Succes!!
Wow! Wat super voor jullie! Ik heb dus ook heel erg het gevoel dat dit anders is mn buik is ook zo opgezet, terwijl ik niet meer eet. Maarja, wil er ook niet te veel op hopen. Maar voel me echt anders.. Zoals ik al zei, heb ik helemaal geen last van ontpillen. Heb alleen wat last gehad tijdens mn eisprong en de innesteling. Een beetje de kenmerken die daarbij horen. En nu dus zere borsten/tepels.. Nog nooit gehad! Maar nog een weekje wachten! Wil eigenlijk wachten met testen tot ik (hopelijk) overtijd ben, maar of ik dat volhoud
Het is moeilijk wachten tot na je nod ik weet er alles van ik teste al een dag voor me nod maar negatief.. dagen er na vlogen de testen er door heen maar iedere keer nagtief! En bijna 2 a 3 weken teste ik eindelijk positief maar ook meteen goeie knaltest! Ik had ook heel erg pijn aan me borsten ik kon wel huilen z'n pijn dat ik had. Volg je gevoel en ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Heei iedereen Ik hoop hier een beetje duidelijkheid te krijgen! Dit is mijn verhaal... Maandag 12 september ben ik gestopt met de pil en 17 september werd ik ongi... Eigenlijk niks geks en gewoon zoals altijd. De dagen erna ook nergens last van... Toen heb ik 30 september 'geklust' en volgens mij (ben er niet helemaal zeker van omdat ik het moeilijk merk) heb ik zaterdag mijn eisprong gehad.. Ook 2oktober is er geklust... Het is heel raar, maar sinds zaterdag ochtend heb ik EXTREME buikpijn... En elke ochtend misselijk.. Maar nog geen braken.. Maandags werd het nog erger... Vooral veel steken rechts en onder in de buik... op mijn werk werd ik helemaal beroerd zag alles draaien en vooral bij het zitten en weer opstaan deed alles het meeste pijn. Maandag rond etenstijd stond ik op (sorry als het een beetje ranzig word) toen voele ik slijm naar beneden glijden... Op het wc papiertje zat er heeel licht bruine slijm... Is was eenmalig, en dinsdag ochtend was de afscheiding wit en het leek wel iets van korrelig... Dinsdag middag een grote verandering want mijn afscheiding was doorzichting maar ook een heel klein beetje licht roze... Stink heel erg en het blijft maar lopen. Nog steeds. Verder is het net lijm! Ik heb hier nog nooit last van gehad! Maandag avond waren mijn tepels heel gevoelig maar dinsdag leek dit minder te zijn. Nu rond 10e s avonds beginnen ze weer een beetje pijnlijk en gevoelig te worden. Ik kan pas over 2 weken testen, maar voel me zo raar! Zijn er Meer mensen die dit hebben meegemaakt? Kan ik zwanger zijn?
pff jeetje meid......je kan met een eisprong bloedverlies hebben en met een innetseling .. maar die erge pijn en stinkende afscheiding..daar zou ik mee naar de HA gaan hoor!
Bedankt voor je reactie! Ik ben gister avond naar de dokter geweest en die heeft mij verteld dat ik het moet afwachten. Rond de 14e / 15e kan ik op ze vroegst testen volgens haar. Zo rond de 17e okt verwacht ik mijn ongi.. Het lijmactige slijm is vandaag gestopt en omgezet naar witte afscheiding. Al moet ik zeggen dat het niet heel veel is. Verder weer draaierig vandaag, mijn eetlust neemt heel erg af! Maar de extreme pijn is minder. Heb wel vaak flinke steken maar niet meer zo heel erg
nou ik zou dan pas echt op de 17de testen hoor dan is je nod toch? Het is even afwachten nu natuurlijk....en voor klachtjes van een eventuele zwschap is het nu echt nog veels te vroeg meid dus dat kan het niet zijn. Heeft je HA geen uitstrijkje gemaakt dan?