Lieve dames, Mijn man en ik hebben de wens om zwanger te worden, we wilden hier over een aaantal maanden mee gaan beginnen. Nu ben ik door verhuisdrukte 5 dagen te laat begonnen met m'n nieuwe pilstrip. Het is niet handig om je medicijndoos te goed in te pakken. Nu heb ik sinds vorige week erg veel symptomen, die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen: - exteem moe - constant misselijk, de hele dag door - gezwollen en gevoelige borsten - pijn in onderug - raar gevoel in onderbuik (vooral links) - steken in mijn onderbuik en lies (links) Het is nog te vroeg voor een test. Ik ben wel door gegaan met het slikken van de pil. Officieel krijg ik pas over 3 weken mijn ontrekkingsbloeding. Maar wat denken jullie? Iemand iets soorgelijks meegemaakt? Ik zou heel graag jullie ervaringen horen.
In je stop week heb je geen eisprong, die ca 2 weken voor je menstruatie. Dus als je toen gewoon je pil slikte kun je van de ronde niet zwanger raken. Als je nu nog 3 weken moet voor je menstruatie, zit je nu dus ergens in de eerste week van je nieuwe strip, en als je daarmee 5 dagen te laat bent begonnen lijkt mij de kans erg klein. Zo wie zo dat je dan nu al kwaaltjes zou hebben. En als je het niet vertrouwd, morgen even een testje kopen weet je het zeker, maar ik vermoed uit de gegevens die je hier opschrijft dat het niet zo zal zijn.
Bedankt voor je reactie annemiek. Ik zat zelf zo ook al te rekenen, dat het gewoon niet kan. Over de meeste symptomen maak ik me ook niet zo druk, alleen dat misselijk zijn heb ik normaal nooit. En helemaal niet dat het zo lang aanhoudt. Ah fijn, ik ga me niet zo druk meer maken. Hoewel het wel heel erg gewenst is, mocht het wel zo zijn. We wachten wel even af, en gooien d'r desnoods nog even een testje tegen aan.