Hoi, Ik weet het even niet goed meer. Rond mijn eisprong hebben mijn vriend en ik goed geklust Ben een paar dagen erna goed misselijk geweest, harde buik, regelmatig steekjes/krampen en pijnlijke tepels, erg moe en last van verstopping. Nu zo'n 5 dagen voor mijn NOD zijn bijna alle symptomen weg?! Nu ben ik begin augustus gestopt met de pil, en had meteen mijn regelmatige cyclus weer.... heeft iemand een idee? Eventueel zwanger of toch ontpillen?
ja meid over 5 dagen weet je het pas...nu kun je hier nog niet veel over zeggen namelijk.. Alleen had ikzelf ook krampen en dacht ik ongi te worden...toen hielden ze idd ook op....om vervolgens 1 week later positief te testen...maar of het bij jou nu ook zo is... Nog 5 daagjes geduld
Ja, had ik ook allemaal toen ik stopte met de nuvaring. Had ook gelijk mijn eigen menstruatie terug. Ik zat met mijn vriend in Italie, en we waren al bijna aan het juichen. Zo snel? Wij zijn echt goed! Maar zwakte weer af en daarna gewoon ongesteld geworden. Maar goed! Alles kan! Wie weet! Ik hoop het voor je! Maar ga nog niet te veel hopen. Afwachten, afwachten... dat rottige afwachten.
Hey meiden, Bedankt voor jullie reactie! Vind het ook zooo spannend! Ik durf er ook niet op te hopen dat het in de eerste ronde meteen raak kan zijn.... maar door die rare kwaaltjes ga je toch dingen in je hoofd halen Achjah... inderdaad toch nog maar even wachten.... en ik heb al GEEN geduld..!
nou het kan gewoon dat het al raak is hoor! Bij mij ging het ook 2x zo snel hahaha...en ach we zijn allemaal hetzelfde hierin hoor....dat is nu het fijne van dit forum hier mag je alles kwijt hahaha.. Succes hoor!
Ja, dat is ook het funeste. Je kan tegen jezelf zeggen, we gaan niet hopen, het is vast niet zo, niet te veel mee bezig zijn, we zien het vanzelf. Maar eigenlijk werkt het niet zo, . Wanneer word het machientje uitgevonden die je er elke ochtend even in kan steken om te zien of je het al bent, al is het een dag, .
ach gewoon aan over geven allemaal!! Het is ook een leuke tijd nu hoor...misschien wel of misschien niet zwanger...wat voel ik...het is allemaal erg spannend!
haha Maze, dat zou inderdaad prettig zijn! Het enige wat vreemd is is dat mijn wijntje mij gisteren totaal niet meer smaakte... maar verder... Niks Noppes Nada. @ Cindy, het is inderdaad fijn je hart te kunnen luchten
Geduld meis ja het is moeilijk , maar het kan alle kanten nog op. En het kan ook ontpillen zijn. hoop voor jou dat het anders uit pakt.
thx Marnat, wachten is inderdaad moeilijk! Vooral omdat het beide zo enorm op elkaar lijkt, maar hier en daar toch van elkaar afwijkt....
Vlootje@ Graag gedaan , weet je de zwangerschap kwalen lijken ook veel op ongi en ons lijf vind het nou 1 maal leuk om ons voor de gek te houden. Laat je niet gek maken meis knuf en geniet van elkaar. Neem van mij aan moetjes zijn helemaal niet leuk.
Stom he? dat je lijf je zo voor de gek kan houden! En gelukkig is het bij ons nog lang niet zover dat het moetjes zijn. Het is pas de 1e ronde Maar zodra het moetjes worden lijkt de lol mij er gauw afgaan... Wat dat betreft heb je helemaal gelijk!
Vlootje@ 1 Ronde spannend he! daar kan ik alleen maar op zeggen geniet vol op van elkaar . En hoop dat het geen moetjes worden idd . Succes meis hoop dat je niet zo eindigt als wij. Hou je in de gaten. Als er wat is vraag me gerust hoor. knuf
@Vlootje, ik ervaar hetzelfde...ik ben nu bezig in ronde 2...mn eerste cyclus na mn menstruatie was 28 dagen...perfect dus...de volgende echte cyclus was 30 dagen....nu heb ik berekend dat komende vrijdag mn NOD is...vorige week had ik nog last van maagzuur, wat minder eten etc, maar nu alleen nog last van mn onderrug, heel veel trek in zoet, heeeel veeeeeeeel en heeeeel realistisch dromen en dat ik dingen vergeet of verkeerd zeg..en alle klachten van vorige cyclus (vieze smaak, misselijk, geen eetlust) heb ik nu allemaal niet..dus vind het ook zo raar.... natuurlijk hopen we op zwangerschap, maar kan net zo goed ontpillen zijn..ik vind het zo lastig om te wachten..jij? gelukkig moet ik tot en met woensdag werken, dus heb ik zat afleiding..
@ Marnat, Thx! Ik weet je te vinden als ik meer vragen heb. En wat vreselijk dat het voor jou/jullie niet zo heeft mogen zijn! @ Spannend22: Ik heb ook absoluut geen geduld. Maar ik test liever niet eerder dan NOD, want dat scheelt een hoop teleurstellingen en geld (ivm al die vroege testjes ) Maar het niet weten of het ontpillen of zwangerschap is... DAT vind ik lastig!