Hoi, Ik Zit op de 23e dag van mijn cyclus, die normaal netjes 28 dagen is. Vanaf december ben ik ontpilt zeg maar. Maar nu heb ik sinds vanmiddag beetje oud bloed lijkt het wel in mijn onderbroekje . Terwijl ik dit nog nooit heb gehad voor mijn nod dag. Of is dit misschien iets van een innestelingsbloedinkje. Wat denken jullie? Ik moet maandag ongi worden. Of eigenlijk niet natuurlijk Bedankt alvast voor de reacties, erg fijn. Liefs Happy
ik denk dat het nog even afwachten wordt meid heel flauw, maar er is nog weinig van te zeggen, ik duim met je mee
Bedankt voor de reacties. Heb wel af en toe wat kleine steekjes in mijn buik. Ik hoop dat ik niet ongi wordt maandag. Ik had gehoopt dat dit misschien een voorbode was. Nou afwachten dus maar......En dat duurt zxo verschrikkelijk lang! Liefs Happy
Zal voor je duimen hoor. Helaas is dit doorgebroken in een ongesteldheid helaas. Heb nog nagedacht, denk dat het misschien van de stress komt van het werk, ging iets niet helemaal lekker. Op naar volgende maand. Succes jij, zal duimen
he wat jammer voor je. klote he iedere hoop je toch weer. Hier nog steeds niet te bekennen en het ook nog erg droog daar beneden, dus heb nog goede hoop.
Hey Peetje24, Jeetje wat spannend voor jouw, hoop echt voor je dat het jouw wel lukt, en dat je zwanger bent. Wat spannend steeds weer he elke maand. Hoop echt dat et gauw eens raak zal zijn. Ik had er al een beetje afstand van gedaan, door niet teveel op de site te komen, en geen kleertjes te bekijken, maar iedereen om mij heen is zwanger, of heeft net een kleintje. En sommige zelfs ongepland! Dan baal je zeker wel ff. Maar gaat met mij ook vast een keer lukken, heb goede hoop! Zal nog even doorgaan met duimen voor jouw. Succes Liefs Happy