vreemd gevoel; zal het deze maand misschien raak zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ik29, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb 2 dagen terug net mijn eisprong gehad en natuurlijk goed geklust, maar ik kreeg nu vandaag ineens een hele gemene doffe steek en vanaf dat moment ben ik echt moe kan zo slapen hihihi. Had gisteren even pijn van me borsten wat ik normaal alleen heb als ik ongi ga worden, en normaal tussen mijn eisprong en ongi heb ik altijd het gevoel van blaasontstekening ( is bij mij heel normaal heb het niet maar ben bij dokter geweest en dat hebben meer vrouwen dan begint me lichaam er al aan te werken dat me ongi komt:( zei me dokter teminste) en als ik ongi ben dan is het weg, maar dat heb ik nu helemaal niet niet dat ik het niet fijn vind hoor maar ik vind het wel vreemd heb dat normaal altijd. Weet niet of het kan dat het dit keer meschien raak is maar ben wel benieuwd mensen met ervaring die dat gevoel van blaasontsteking hebben en op het moment dat ze zwanger waren dat gevoel niet meer had.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

xxx

2. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik duim voor je :D

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Als je eergister je eisprong hebt gehad is het denk ik wel heel vroeg om al vermoeidheidsdingetjes en zere borsten te voelen. Maar ik duim voor je hoor!

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ik had dat 2 cyclussen terug ook, zo'n blaasontstekinggevoel..
    Maar was toen niet zwanger en t was ook geen blaasontsteking.. ging vanzelf weer weg!
    Ik zal voor je duimen.

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik vind 2 dagen na je eisprong ook erg vroeg, te vroeg eigenlijk. Als het eitje al bevrucht is zweeft het nog door de eileider op dit moment en het lijkt mij niet dat je iets kunt voelen wat dat doorgeeft. Maar...

Ik kan niet bij je naar binnen kijken, dus wie weet... ;):D

6. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wel dat jullie meeduimen vind ik heel lief.

Summer1987 het is juist dat ik het altijd al heb dat gevoel en nog nooit geweest dat het gevoel weg bleef maar nu is het wel het geval en dat vind ik vreemd.

zelf vind ik het ook nog te vroeg om iets te moeten voelen maar na mijn eisprong heb ik dat gevoel meteen en is er nu ineens niet. Mijn gevoel zegt het kan nu wel eens zo zijn maar gevoel kan je ook goed voor de gek houden.

Bedankt voor jullie lieve reacties

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Kan het niet zijn dat je ei iets eerder was en je nu rond de 5 DPO zit?

8. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat kan maar dan had ik allang dat gevoel van blaasontsteking moeten hebben en op 5 DPO voel je toch ook nog niks?. en ik ben normaal nooit moe maar ik ben gewoon heel erg moe.

9. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik had 5 dagen na mn eisprong pijnlijke steken in mn baarmoeder en licht bloedverlies in de maand dat het raak was... Kan zijn dat je ei eerder was, en onderweg bevrucht is en nu bezig is met innestellen?

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

Precies, ik werd de nacht van 4>5 DPO wakker van krampen, vond het vreemd, maar ben verder gaan slapen. Achteraf bleek dit wel ik te maken te hebben met de innesteling. Ik testte namelijk op 8 DPO al licht positief!

Dus het kan en misschien is het geen gevoel hebben van een blaasontsteking wel iets heel positiefs! :) Dat heel moe zijn herken ik ook wel.

Ik duim voor je! ;) En kom over een weekje of twee nog even spieken! :D Spannend!

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik duim voor je hoor, irritante kwaaltjes ook altijd ;)

12. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat kan dat het eerder is geweest maar dan is het 1 of meschien 2 xdagen eerder geweest, ben benieuwd ik ben nog steeds moe en kreeg last van me borsten maar is ook al weer over. werd na het eten wel wat misselijk maar is afwachten ik laat het hier nog even weten. normaal moet ik de 13e me ongi hebben en wacht dat mooi af tot de 13e, maar laat het hier zoizo weten. bedankt voor jullie berichtjes.

13. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames even een update over vanacht, ik werd wakker met zo,n buikpijn als ik me omdraaide kreeg ik steekjes in me buik. weet niet of dit iets met zwangerschap te maken heeft, kan meschien ook wel wat anders zijn. maar ik wacht het af

14. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Pfff vreselijk toch al die kwaaltjes? Word er gek van! Ik weet het ook niet meer hoor.. Voelt alsof het raak is, maar van de andere kant is dat gevoel ook eng.. Want als het niet raak is, kan ik niet op mijn gevoel vertrouwen... Wel of niet testen? Geen zin in teleurstelling, van de andere kant is dat kop-in-het-zand-politiek.. Kortom.. Balen!
    Ik duim voor jou dat het raak is uiteraard!

15. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah ik heb er niet zo heel veel hoop meer in en heb me vorige maand niet echt mee bezig gehouden want is nu al ronde 28 en het was mijn bedoeling om me er nu ook niet mee bezig te houden maar er gebeuren nu dingen wat ik echt nog niet heb mee gemaakt. Maar ik twijfel zo over of het wel of niet bij een zwangerschap hoort. Als ik eerst nog niet ongi word wacht ik eerst een week met testen want eerder durf ik toch niet. moet de 13e ongi worden kan alleen afwachten meer helaas niet. ik duim ook voor jou meid dat het raak is.

16. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @ik29 Tjeeee ronde 28.. Kan me voorstellen dat jij helemaal niet durft te testen.. Waarschijnlijk heb je er ook al heel wat versleten? Pffff, vind het echt sneu voor je.. Hoop dat de 13e nu voor jou een geluksgetal is dan!

Ik ga morgen maar eens testen denk ik.. Wel te vroeg...

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik had het bij mijn dochter .. 7 dpo een felle steek !

Deel Deze Pagina