hallo allemaal..... ik moest vanmiddag weer spontaan overgeven en had nu zoiets van nou is het klaar en heb een test gedaan ennnnnnn......jawel een 2e streepje alleen is ie heel erg licht en geloof het dus niet....maar toch zie je em wel maar ik kan dit niet geloven....de streepjes van de test liggen ook ver uit mekaar en het idee heb ik dat die test niet goed is...kan dat? help me ben zo onzeker nu liefs onzekere renate is er iemand hier die op msn kan komen die me test kan gaan zien en zeggen wat het nu wel of niet is?kan geen foto maken helaas ervan me man heeft de fotocamera mee naar duitsland!
ik wil je wel op msn en kijken hoor, ik had nl ook mijn eerste 2 testen heel licht, en vandaag super donker getest dus... miss dat ik je kan helpen knufff
heey little hoop kan je je msn dan ff doorgeven?want misschien kan jij kijken want ik vind dit nogal spannend hoor vind het zo raar dat die streepjes zo ver uit mekaar staan maar kzie er toch 2 ja misschien ook wel niet dus maar kan jij me misschien helpen?
ik heb in de beschrijving gelezen van Clearblue ook al heb je een licht streepje dan betekend het dat je toch zwanger bent kan het ook mis hebben maar staat erin veel succes gr cynthia
Yep inderdaad streep is streep! Als je het echt zeker wilt weten zou je altijd nog een digitale test kunnen doen! Hier wordt duidelijk op aangegeven Zwanger of Niet Zwanger. en volgens mij kan je deze doen wanneer je wilt. Ik hoop echt voor je dat het raak is! Zou top zijn! laat je het ons wel weten. Liefs, SoSweet
Hey meid, wat mooi zeg ik had op je eerdere verhaal gereageerd (duizelig, misselijk). Een streep is een streep idd. Als je niet zwanger bent krijg je echt geen streep. Dus alvast een voorzichtige felicitatie van mij! liefs Nikkie
hallo allemaal.... gisteren een test van de apotheekgedaan en er zat echt een streep nu is ie nog beter te zien en ja little hoop heeft voor me gekeken samen met haar man en ze zagen het allebei..maar nu....ik had zoiets van doe vandaag nog een test want ik kon het niet geloven en zien dus clearblue gehaald net en test gedaan maar nu geeft ie niks aan dus denk dat het vals alarm is en dat ik nu dus niet kan uitgaan van een zwangerschap liefs renate
Misschien nog een keer doen met ochtendurine? Misschien is het hcg nog niet genoeg aanwezig. Mijn schoonzus heeft destijds eerst positief en daarna negatief getest maar is nu wel moeder van een zoontje van bijna een jaar. Dus morgenochtend of die dag erna nog een keer een test doen. liefs Nikkie
Toen ik ging testen met de apotheek had ik een streep, later op de dag met clearbleu geen streep.... Toch ben ik echt zwanger! Hoop dat het voor jou ook zo is! Groetjes, Mayke
dus het kan alsnog wel zo zijn? mijn verschijnselen blijven....krijg zelfs jeuk op me buik en me buik is harder aan het worden en continu opgezet.....zit onder de pukkels op me borsten en me gezicht,zelfs tussen mebenen bahbah en zeer! heb sinds vandaag veel witvloed alleen is het wit met glibberig doorzichtig zeg maar net een sperma idee maar dan echt wittig....kweet het gewoon niet meer hoor kvind dit echt erg.....heb er mensen naar laten kijken en er stonden toch echt 2streepjes maar die clear blue vanmiddag weer niet....dat maakt mij zo aan het twijfelen want ik zit nu 5 dagen voor mijn nod dus zaterdag zou ik dan overtijd zijn.....zou het te vroeg zijn dan of komt alsnog die ongie....smorgens is mijn temp nog steeds 37.0 en savonds 37.5/37.7... kben bang dat het niks is en dat ik weeeeeer voor de gek gehouden word maar jullie verhalen geven me wel ietsie hoop maar denk door die negatieve clear blue dat het niet zo is! liefs renate
Dat is wel het risico van te vroeg testen, ben ik zelf geen voorstander van (ver voor NOD). Zou dus idd vrijdag of zaterdag nog eens testen. Hoop voor je dat je echt zwanger bent, maar als ik het zo lees denk ik van wel. liefs Nikkie