Bang, onzeker, verdrietig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamaloetje, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

22 aug 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik wil graag even van me afschrijven. Ik kan er met niemand over praten.
    Deze maand had ik goede hoop, maar toch weer ongesteld geworden. Ik ben het vertrouwen in mijn lichaam kwijt. Na een ma en 2 vmk's ben ik bang dat het niet meer gaat lukken. Zit in de mmm (clomd). Ik heb al een kindje, dus het moet wel kunnen. Maar waarom lukt het nu dan niet of gaat het weer mis.
    Als ik geen MA had gehad, had ik nu al een 2e kindje gehad. Ik heb het er moeilijk mee. Niemand denkt hier over na en niemand weet hoe ik me erover voel. Heb het er ook niet over, want ze snappen het toch niet.
    Weet gewoon even niet wat ik moet doen. Wil niet opgeven, maar ben zo bang dat het toch niet gaat lukken.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb het zelf allemaal niet meegemaakt dus kan er niet over meepraten maar wil je toch heel erg veel sterkte wensen en hoop dat je snel zwanger mag worden!

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Hoi Mamaloetje.. Bah wat rot! Ik ken het gevoel.. Heb het weliswaar 'maar' 1 keer meegemaakt tot nu toe, maar dit zou ons eerste kindje worden dus ook een enorm gemis!

Ik kan je helaas niet vertellen of het wel of niet gaat lukken.. Kon ik dat maar! Je zou zeggen dat het wel zou moeten met een gezond kindje op de wereld!

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt.. Helaas weet jij niet of het lukt totdat je weer een goede zwangerschap hebt..

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je vertrouwen in je lichaam weer terug komt!

4. cybell

cybell Niet meer actief

Ik herken het wel. Heb vorig jaar een ma met 11.4 weken gehad in november. Zou nu dus ook een kindje moeten hebben.

Voor mij is het echter mn eerste kindje dus heb nog geen idee of ik blijvend zwanger kan zijn.
    Ik zit zelf ook in de mmm alleen wel wat stapjes verder. Was eind 2009 met clomid begonnen, iui gehad daarna, meerdere operaties en hysteroscopien en ben vorig jaar april met mn 2e icsi behandeling gestart.
    Dus wanneer wij verder gaan dan gaan we verder met een cryo tp vanuit die 2e icsi.

Succes meis!

5. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

22 aug 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cybell, als ik jou verhaal zo lees schaam ik me eigenlijk een beetje. Zover in de mmm ben ik gelukkig nog niet en heb al een gezond kindje. Hoop voor jou dat het snel raak mag zijn.

6. cybell

cybell Niet meer actief

@mamaloetje: Meis je moet je zeer zeker niet schamen meis!!! Een MA gaat je niet in de koude kleren zitten... of het nu in de 1e ronde raak was, of je in het begin van de MMM staat of aan het eind. Het is en blijft een emotioneel zwaar iets!

Als je je hart eens wilt luchten, ik ben via de PB ook altijd bereikbaar :)

7. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Ik snap je precies...ik was na onze miskraam ook zzooooo bang dat het ons niet meer was gegund....maar zie mijn handtekening....ik wens je veel sterkte en hopelijk is het snel raak...!

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ik snap je gevoel ook hoor, alhouwel ik wel steeds in mn achterhoofd hou 'ik heb een gezonde dochter gekregen dus mn lichaam moet het kunnen' en zij geeft me ook veel positieve afleiding! Maar hoop ook gewoon dat we snel weer zwanger zijn want door een ma/mk wordt je je helemaal bewust hoezeer een tweede kindje gewenst is!!

Sterkte met alles hoor, en probeer er echt met je partner erover te praten, het neemt je verdriet misschien niet helemaal weg maar het lucht wel weer even op!

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ook ik snap je gevoel...

Eerst in 2009/2010 2 x een mk en toen nog een bbz. Gelukkig na die bbz heel snel zwanger. Hier is eind 2010 een gezond ventje geboren middels een ks.
    December 2011 begonnen voor een brusje en tot op heden nog niets. Niet eens een posi zwangerschapstest gehad. Vriendlief wel niet de mm in zei hij in januari. Ik neig er steeds meer naar maar ik weet niet of dat wel zin heeft ivm een complicatie overgehouden naar de keizersnedewaarvan 2 gyns zeggen dat het geen kwaad kan. Ik heb dit al laten onderzoeken. Zels bij Geertgen een fertiliteitsonderzoek gehad waar niets uit kwam.
    Maar waarom lukt het dan niet!???

Daarbij ben ik net 35.... iets wat voor mij toch ook wel meespeelt... was ik nou jonger dan had ik eerder de stap naar de mmm gezet.
    Misschien toch nog eens goed praten met vriendlief.... zucht...

Ook mij mag je altijd pb'en als je je ei kwijt wilt. Ik mis dat soms ook wel... ik wil in reallife niet blijven zeuren en klagen :) ondanks dat vele weten dat het niet meer lukt...

Deel Deze Pagina