Ik hoef het niet eens te lezen en weet al wie jullie bedoelen. Sannebc toch? Jammer dat ze weg is vond haar juist leuk hier
Ik vind het serieus jammer dat Sanne weg is....ik was het niet altijd met haar eens, en dat hoeft ook niet, maar zij legde altijd zo duidelijk en geduldig dingen uit, dat ik het altijd zeer interressant vond wat zij schreef. JAMMER!!
Op het moment dat het geopend werd zag ik al dat het de pro's tegen de contra's zou worden. Dat kan je gewoon op je vingers natellen. Sommige dames hebben een beetje tijd teveel denk ik Soms moet je een topic lezen, even niet op de reageer knop drukken maar even tot 10 tellen. Doe ik de laatste tijd steeds vaker want voor je het weet zit je midden in een rel
Topic van begin tot eind gevolgd en was af en toe echt niet mis... Jammer dat Sannebc nu weg is, dat lijkt me hoe dan ook niet de bedoeling
Ik had het ook gevolgd van afstand en het ging erg ver... Denk alleen niet dat het de bedoeling is om er hier over verder te discussiëren. Als snap ik ts wel waarom ze dit topic heeft geopend.
Hier ben ik het wel mee eens. Het topic is ook veels te lang doorgegaan, vind ik. Het was een kwestie van tijd dat het gesloten werd. Soms wordt een topic om de kleinste ballenscheut gesloten, nu moet er eerst een trouw lid haar account opzeggen...
He, ik heb wat stukjes gemist daar. Wat jammer dat Sannebc weg is. Ik vind haar bijdragen erg verstandig en genuanceerd.
Sannebc is zichzelf gisteren behoorlijk te buiten gegaan; pagina's lang bleef ze maar dooremmeren over dat de pro-vaccineerders aan het schelden waren en dat die geen meelij hadden met zielige kindjes, echt pagina's lang. Zij was het op gegeven moment die zelf liep te schelden, die berichten zijn ook verwijderd. Bovendien heeft ze de integriteit van een verpleegkundige in twijfel getrokken en die persoon gewoon zwart zitten maken. Ga nou niet doen of ze zo'n heilig boontje was zeg, kom ... Van dit soort na-rel topics word ik pas misselijk.
Of voel je je een klein beetje schuldig? Zo vriendelijk was je zelf ook niet hoor. En integriteit van een verpleegkundige in twijfel getrokken.. nou sorry hoor, beetje overdreven?
Viel mij gisterenavond ook op dat ze in eens weg was. Wel een paar keer gereageerd in het topic maar dacht wel dat het op mijn manier respect vol was. Wel het einde gelezen was wel zeer heftig idd. Jammer dat het zo gelopen is. Soms kan je eigen vast bijten in een discussie en kan het je niet los laten en gaan soms de typ vingers los omdat het je dan dwars zit. Denk dat het een lopend vuurtje werd op het einde. Heb ook reactie.s gelezen van pff en dan ben ik eigenlijk blij dat discussie hier over godsdienst niet is toe gestaan en nu na dat topic begrijp ik weer waarom dat is. Het is een heel gevoel punt. Net zo als het topic vaccinatie.
Nee, totaal niet, ben jij wijs! Zij maakt zelf de keuze weg te gaan, ze is vast geschrokken van zichzelf. Als we moeten gaan janken om ieder lid dat weg gaat, grow up indeed! (90% zit binnen een week weer met een nieuwe nick aan tafel hoor!). En vriendelijk? Ik heb gewoon mijn visie verkondigd tegen mevr. Sannebc, alleen kan zij het niet aan dat anderen een andere mening zijn toebedeeld, dan gaat ze het over 'schelden' hebben, in dat rode hond-topic net zo. Daar had ze ook het hoogste woord. En ja, de integriteit van een verpleegkundige in twijfel getrokken. Zij is op gegeven moment gaan schelden, daar houd ik me verre van. Dat hypocriete gezever altijd! Ts laat 'haar' rode hond topic sluiten en opent meteen weer een nieuw reltopic en maar wijzen met het vingertje van: oh, kijk nou ... Zelf geen haar beter, bah!:x Wat is jullie doel zeg, ga toch fietsen.
Maar dat kan je verwachten als mensen hun beslissingen baseren daarop en anderen dat niet snappen. Zo'n discussie eindigt nooit netjes. Dat een lid haar lidmaatschap opzegt, gaat wel wat ver.
Je hebt met emoties te maken waarschijnlijk heeft ze het gedaan om zich zelf uit eindelijk te beschermen. En daarbij denk en vermoed ik dat iemand vaak onder een andere naam weer terug komt. Het blijft internet. Je ziet iemand niet face to face je schrikt van je reacties of gaat te ver. En dan zie je nog maar een uit weg stoppen en even je zelf bezinnen hoe je verder wilt op internet. Zo heb ik ook ooit mijn andere account gesloten omdat de emotie te hoog op liep. En zelfs me laten ( blokkeren op eigen verzoek) omdat ik iets niet kon los laten dat heeft een paar maanden geduurd voor ik iets kon los laten wat hier gebeurt is. Soms zit het me nog niet lekker maar wilde ik hier verder gaan moest ik toch echt heel streng voor me zelf zijn.
Over wat je zegt van TS slaat nergens op. Zij heeft dat topic laten sluiten juist omdat het de verkeerde kant op ging. Nu heeft ze hier een geopend omdat zij er mee zit hoe mensen hier reageren. En ja hierin ben ik het met haar eens. Tegenwoordig wordt niemand meer in zijn/haar keus gerespecteerd. Het lijkt wel alsof alleen de mening telt van mensen die door drukken wat zij ervan vinden. Dit is al maanden zo! We leven in een land van vrije meningsuiting dan moet er ook respect zijn voor elkaar ook al ben je met iemand anders zijn keuze niet mee eens!
Respect is een veel te groot woord in deze. Het ging om een discussie en het lid dat weg is gegaan had daarin het hoogste woord.