misselijk!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wbt rode hond topic,

De opmerking die daar stond was echt wel heel erg grof! Beheer heeft die opmerking weggehaald ws nog voor een hoop mensen die opmerking konden lezen.

Maar zelfs ik schrok van die opmerking terwijl ook ik niet altijd even netjes ben.

Wbt het weggaan soms is het idd beter om weg te gaan zoals knap ook al aangaf.
    En ja soms komen die mensen weer terug onder een andere naam om zichzelf weer wat anoniemer te voelen. En sommige maken wel direct weer bekend wie ze zijn. No big deal en ieder zijn eigen keus.

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat maakt niet uit of zij het hoogste woord had. Gaat erom dat bijna niemand elkaars mening respecteert. Want als iemand het niet eens is met een mening dan moet je horen hoe het er dan aan toe gaat. En juist in dat topic zag je dat heel goed. Als iemand niet inent om geloof of andere redenen zijn/haar keus. En omgedraaid hetzelfde! Ik heb er ook een mening in maar ik ga niet aanvallen of zeggen wat een ander moet doen omdat ik het er dan niet mee eens ben snap je wat ik bedoel?

3. pipootje

pipootje Niet meer actief

Tsjjaaahhh................................

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou ik lees vaker onzettende discussies van sommige leden ook op andere topics.
    Als men het niet eens is met elkaar, dat is prima.
    Maar je kunt niet je mening in iemand dr strot duwen.
    Dat is gewoon niet netjes.

Ik kan ook geen begrip opbrengen voor sommige mensen die overal een probleem van maken en ruzie maken.
    We zitten hier toch allemaal om gezellig te kletsen,contacten op te doen en adviezen te geven?

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Jij begrijpt het :)

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb dat hele topic niet gelezen maar.. moet dit nu achteraf? Wonden open halen?? Zie het nut niet. Wat gebeurd is, is gebeurd!

7. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Jeetje het is maar internet, als ik me alles zo zou aantrekken wat er geschreven wordt zou ik geen leven meer hebben ;)
    Jammer dat mensen zich zo laten kennen.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.740
    7.507
    113
    Vrouw
    Mee eens. Vind dit topic openen eigenlijk net zo misselijk:)

En dat iemand zich afmeld is haar eigen keuze. Niks weg gepest....
    In plaats van wegvluchten kan je het topic ook negeren ipv je eigen zo te laten kennen.

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat jullie je hier zo druk om maken zeg. Hebben jullie geen baan, huishouden of kinderen die aandacht willen? Ze komt heus wel terug.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Dames, om te voorkomen dat we hier verder gaan doen we deze dicht met het verzoek het nu te laten rusten.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina