bijna 5 weken en zo goed als geen symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MoOnLiGhTtt, Sep 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

May 10, 2013
    267
    0
    0
    hey dames, ik ben maandag 5 weken en heb eigelijk niet echt symptomen. want mij eigelijk wel zorgen maakt. ik had een paar dagen geleden wat steken in men borsten maar niet pijnlijk ofzo maar dat heb ik nu niet meer heb wel nog af en toe wat menstruatie achtige krampjes niet hard moet wel zeggen dat ik veel moet plassen met momenten maar ook niet heel de tijd. voor de rest echt niets. nu heb ik echt bang dat het niet goed zit natuurlijk terwijl mijn hcg waardes toch redelijk hoog waren 1 dag overtijd al 571.. ik weet dat ik niet anders kan doen dan afwachten maar zijn er dames die pas later symptomen kregen ?

2. misty33

misty33 Lid

Sep 14, 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    hallo

ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb ook bijna geen klachten ik denk dat dat verschilt per persoon, ik heb alleen dat ik wat vermoeider ben en iets sneller honger en wat gespannen borsten maar dat was het ook. geen misselijkheid hoop ook dat dat weg blijft. succes met je zwangerschap en wees blij dat je geen klachten hebt. groetjes

3. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey Moonlight..
    Hier exact hetzelfde.. ik ben ook iets langer als 5 weken.. de enige symptoom die ik heb zijn me borsten.. maar voor mij herkenbaar.. ik ben met bijna alle zwangerschappen niet misselijk geweest.. Had vorige week nog wel last van me buik net alsof ik spierpijn had, en begin van de week erg last van me onderrug, maar heb voornamelijk veel spierwitte afscheiding.... probeer je niet druk te maken meid, want je hoeft niet altijd veel symptomen te hebben kijk mij maar ;) :)

Liefs xxx

4. Mystje79

Mystje79 Lid

Jun 4, 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Same here! Morgen 5 weken zwanger en nog absoluut niet misselijk geweest! Maar wat nog niet is, kan nog komen heb ik begrepen. Of zelfs niet! Volgende week maandag ga ik de verloskundige bellen en als ik de eerste echo gehad heb kan ik het waarschijnlijk ook pas echt geloven! 😄. Maar vooralsnog nog moeten we gewoon genieten van ons wonderteken als er geen extreme buikpijn of bloedverlies is volgens mij! Dus ik vertel mezelf maar dat ik me gelukkig mag prijzen met alleen wat gevoelige tepels! Whahahaha

5. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    geniet ervan dames!ik was vanaf week drie tot week 13 elke dag hondsberoerd en misselijk en ziek van de warmte en doodmoe.....genieten zat er echt niet in :( drie soorten medicatie gekregen en niets hielp.

6. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zit in het zelfde schuitje; Bijna 5 weken zwanger en ik voel niets. Tuurlijk mogen we daar blij mee zijn, maar het maakt ook erg onzeker. Ik heb alleen zo nu en dan een heeeel klein beetje gevoelige (0)(0) en beetje buikkramp, maar ook dat verdwijnt zo nu en dan.
    Ik heb maandag de 7de mijn eerste echo en intake bij de VK. Zo spannend! Hopelijk is alles oké dan.

Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die niks voelt. Maar wat nog niet is kan nog komen ;)

7. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde een uur geleden naar bed gaan, toen ik met plassen rood afveegde. Heb ff verder gekeken en toen kwam er nog wat slijm met bloed. Ik heb toen maar even de huisartsenpost gebeld en ik mocht langskomen.
    Aangekomen een ZW test gedaan, negatief! Gisteren, donderdag, was het k2v5 licht positief en 4 uur later testte ik met CB digital 1-2 weken en nu dus negatief. Nou weet ik niet wat ik moet denken. Zelfs als ik een MK zou hebben gehad dan had de ZW nu toch ook nog positief aan moeten slaan? En CB staat naar mijn weten goed bekend, dus ik vraag me af wat er nu aan de hand is. Ga er in ieder geval vanuit dat ik niet (meer) zwanger ben, ben ik het überhaupt geweest? Je zou zeggen van wel gezien de 2 positieve testen. Nouja, de dokter kon er daar verder ook niet veel over zeggen. Ik vroeg nog of het te maken kon hebben dat ik net voor de ZWtest-plas ook al had geplast, dus dat het nu te weinig HCH bevatte, maar dokter zei dat dit niet uitmaakt en het om het hormoon gaat. Ik heb anders gelezen, maar goed zij is dokter dus zal het wel weten.
    Ik denk dat ik morgenochtend nog meer eens een CB digital ga doen.
    Ik vind het maar raar, en maakt me erg onzeker, maar zoals ik al zei.. ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. :(

8. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

May 10, 2013
    267
    0
    0
    ooh wat erg ! ik hoop voor je dat alles goed komt.. hou me zeker even op de hoogte. ik had deze ochtend ook echt een hele sliert slijm maar gelukkig geen bloed.. ik had gistere nog een CB digital gedaan en deze geeft nog steeds zwanger 2-3 aan.. probeer je wat sterk te houden ik weet dat het pijn doet heb zelf ook een miskraam gehad dat wens je nietmand niet toe. hopelijk komt het bij jou toch nog op zen pootjes terecht.

9. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

Nov 24, 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    MrsP: Oh jeetje, wat naar zeg!! :( Apart dat het HCG dan ook zo snel is gedaald inderdaad. Sterkte!

Hier ook maandag 5 weken zwanger, maar ook weinig symptomen. Eerst heel onzeker, maar nu ga ik er maar vanuit dat 't goed gaat zolang ik geen bloedverlies heb. Het blijven spannende weken!

10. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

May 10, 2013
    267
    0
    0
    ja zo probeer ik momenteel ook te denken geen bloedverlies is goed..

11. Sterrr

Sterrr Actief lid

Aug 20, 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hey Moonlight!

Zou me zeker niet teveel zorgen maken hoor meid,
    iedere zwangerschap is anders en verschilt van vrouw tot vrouw..
    Ik ken veel van mijn vriendinnen die eigelijk bijna niks van symptomen gehad hebben en die hebben allemaal een dochter of zoontje rondlopen :)

De kwaaltjes kunnen ook pas beginnen aan 6 weken bv.. dus wie weet komen ze pas later hé! Geniet nu maar zoveel je kan!

IK was maar enkele keren misselijk en mottig in het begin, en nu gisteren een hele dat mottig gelopen.. plus deze nacht niet goed kunnen slapen omdat ik niet wist hoe ik me moest leggen.. ik was echt mottig bij elke beweging die ik maakte!!!
    Nu is het iets beter dus hoop stiekem dat ik het niet teveel heb en al zeker niet 9 maand want das afzien hé!
    Mijn borsten doen al pijn van voor nod en is nog niet weggegaan.. die menstruatiekrampjes heb ik ook, nu wel minder en minder :) dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken!! Dat is je baarmoeder die uitzet!

En ondanks de symptomen die ik heb, blijf ik ook nog wat onzeker tot die eerste echo.. is meer dan normaal als je al een miskraam meegemaakt hebt!!

@Mrsp: Hoop zo dat alles nog goed is... wat rot zeg dat de zwangerschapstest ineens negatief aangaf :(
    Heb je bij de eerste positieve test een hcg bepaling laten doen? want het kan wel zijn dat je hcg snel naar beneden gaat hoor en dat je idd negatief kan testen na een positieve test. Het kan allemaal snel gaan, heb het bij mijn eerste miskraam ook meegemaakt :( spijtig genoeg. Maar hoop zo dat je nog steeds zwanger bent!!!!

12. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

May 10, 2013
    267
    0
    0
    het enige symptoom dat ik heb is veel afscheiding en ik denk zelf ook dat men tepels wat groter en donkerder zijn maar mijn vriend ziet het verschil niet dus en ja dan die krampjes dat heb ik ook wel slecht slapen heel de nacht draaien en keren want vind nooit een goede manier om te slapen en veel wakker worden 's nachts. maar mijn borsten doen totaal niet pijn ofzo niet misselijk ... maar ja zolang ik geen hevige krampen heb en bloedverlies zal het wel goed zitten zeker. laten we hopen men hcg waardes waren toch goed dus kan niet meer doen dan afwachten

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

May 3, 2012
    3,316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik kreeg tegen de 8 weken last van misselijkheid en moeheid.. duurde tot een week of 16.. verder eigenlijk geen symptomen, behalve wat gevoelige borsten.. maar verder niets. Dus ik zou zeggen, hopen dat het zo blijft ;) Voor de 8 weken nergens last van!!

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    1,634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hier ook nog niets behalve ongi krampjes. Ene kant wel fijn...andere kant beetje eng :(

T goede nieuws is dat als ik even kwaaltjes vrij blijf, ik heerlijk kan genieten van onze vakantie in Thailand! ;)

15. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

May 10, 2013
    267
    0
    0
    ja op zich ben ik wel blij dat ik bijna geen kwaaltjes heb maar zoals samsie zegt het is ook wel eng.

16. beertje12

beertje12 Actief lid

Dec 10, 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Oooh wat spannend voor je. Ik duim voor je dat het alsnog goed is!

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Ik zou er nu vooral van genieten dat je nog geen symptomen hebt ;) Ik kreeg ze namelijk pas vanaf 6 weken...

18. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Toen ik vijf weken was, voelde ik nog helemaal niks.. Wist toen ook net twee dagen dat ik zwanger was.

Tussen week 6 en 7 brak het los, en spuugde ik zo tussen de 4 en 8 keer per dag, kreeg ook bijna niks meer binnen.. Nu spuug ik gelukkig vrijwel niet meer, maximaal twee keer per dag.

19. Mama0709

Mama0709 Actief lid

Aug 13, 2013
    143
    0
    0
    Thuis
    Bij mijn eerste zwangerschap (ongepland) kwam ik er pas achter na 11 weken, had nergens last van!!

20. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van het weekend is alles rustig geweest, geen bloed e.d.. Iemand zei nog dat de test in het ziekenhuis negatief uit zou kunnen hebben slaan omdat daar meer HCG voor nodig is. Ik heb gistermorgen nog een test gedaan en die was na 5 min heeel licht. Ik heb dus geen idee wat er aan de hand is. Misschien een MA?
    Morgen maar even de HA of VK bellen.

Ik heb nu alleen ongi achtige krampjes, maar dat heb ik al een week lang. Verder zo nu en dan gevoelige (0)(0), en ben redelijk moe.. Veel geslapen van het weekend.

Kan nu alleen maar afwachten.

Share This Page