Mijn vraag is eigenlijk: Wanneer gingen jullie een zwangerschaps bh dragen? Ik ben nog maar pril zwanger, maar mijn borsten zijn al wat groter en flink pijnlijk. Was eigenlijk wel benieuwd dus. Liefs Hummel.
Ik afgelopen week.. omdat ik dacht dat de beugels van mijn oude bh's zo op mijn maag drukten als ik in elkaar zat. Niets is minder waar.. het is gewoon mijn lichaam die dat doet. Dus met een maatje groter kan ik nog steeds mooie lingerie aan.
Ik had ze met een week of 6 al in huis omdat mijn eigen bh's echt niet meer lekker zaten. Maar toen begon de misselijkheid-misere. Sinds die tijd tot nu geef ik alleen maar over, ben ik 10 kilo lichter geworden en nu zijn zelfs mijn eigen bh's aan de grote kant. Gewoon beginnen met dragen zodra je eigen spul niet meer lekker zit!
Mijn borsten zijn ook wat gegroeid (whieiieiehoeoeoe, mocht ook wel ) Ik draag geen zwangerschaps bh, ik maak van mn eigen bh's de bandjes wat langer en de rugsluiting een gaatje verder. Wil tot nu toe prima! En ik krijg nu een beetje een natuurlijk push up en decollete, weet niet wat me overkomt!
Ik heb er 1 gekocht bij een week of 15. Vond het vreselijk zitten en heb hem nooit meer aangehad. Heb nu gewoon 'normale' bh's in een maat groter en zit prima. Gr. Elma
Ik ben volgens mij ook met een week of 5/6 begonnen. Bij de prenatal. Wat een genot was dat toen zeg. Stond met tranen in mijn ogen in die winkel. Wat zat die BH lekker. Ik zou het gewoon maar doen dus!
Ik zodra mijn eigen bhs niet meer lekker zaten en dat was bij week 5/6. Positiekleding hoef ik echter nog steeds niet aan.
Ik gisteren voor het eerst een speciale meegroei / voedings bh gekocht! Met een week of 8 heb ik eerst nog gewone bh maar dan een maatje groter gekocht maar die begonnen nu te knellen. . . Is ook niet zo gek bleek dat ik al weer 2 maten gegroeid was naar een 85 E MAN IK BEN EEN MELKFABRIEK
ik heb met 17 weken zoiets meegroeibh's gehaald omdat mijn bh's echt niet meer fijn zaten, ik heb deze een tijdje gedragen, maar van de week toch weer een gewone gehaald, wat zit dat zaligggg zo terug een gewone bh ik vind die meegroeibh's maar niet veel, heb liever een beugelbh aan, zit naar mijn mening veel lekkerder, wel een grotere maat genomen.. en geen hele dure gehaald want veel geld uitgeven voor maar een tijdje vind ik ook weer zinloos..
Niet. Ik heb een grotere maat gekocht en gebruik een tussenstukje bij een andere. Heb nl. altijd vrij pittiggeprijsde bh's nodig (ivm rugklachten) en de pasvorm was nog perfect.
met 9 weken, omdat mijn bh's te klein aanvoelden en daarom erg pijnlijke borsten had. Nu met die meegroeibh gaat het stukken beter. Dus echt een aanrader!
Hier ook hoor, zodra ze niet meer lekker zaten een maatje groter gekocht, enige probleem is dat ik nu weer een maatje groter moet. Want ze zitten nu ook niet meer lekker. Dus koop er niet teveel, want je hebt kans dat je nog een maatje groter moet.
Niet, ik heb een maatje groter gekocht. Nadeel van de voedingsbeha's vond ik de niet voorgevormde cups, waardoor je altijd je tepels in de kijker hebt zitten en dat vind ik wel zo lelijk. Als je een goede stevige bh koopt en daar niet op bezuinigt heb je dus geen voedingsbeha nodig, totdat je daadwerkelijk begint met de borstvoeding.
ik draag nog mn eigen bhs terwijl ik wel aardig gegroeid ben. Maar goed zolang het nog prettig zit...
Toen ik een week of 5/6 zwanger was, omdat de beugels alles behalve lekker zaten. Wel heb ik toen de omvang nog iets groter gekocht wat nu erg prettig is. Heb ze nu op het laaste haakje vast maar toen op het eerste.
Ik heb ook gewoon een grotere gekocht, ik vind die zwangerschapsbh's echt niet mooi... Overigens de onderbroeken zijn nog erger, maar die zitten wel echt heel prettig in vergelijking met al mijn eigen ondergoed.. Dus tsja daar moeten we maar even doorheen! Cu, Mayke
Ik heb gewoon mijn eigen bh's nog aan, althans de twee grootste de andere pas ik niet meer. Vind het ook wat mooier staan, anders lijkt het net twee zakjes die op je buik liggen! Wel van achter de bandjes wat wijder gezet. Over een paar weken vlak voor bevalling ga ik een paar voedingsbh's halen..
Ik heb zo ook al met een week of 6 gekocht, mijn gewone BH's zaten echt niet lekker meer, ook niet de grotere die ik nog had liggen (vorig jaar flink afgevallen). Vooral de beugels waren vreselijk. Mijn sportbeha zat nog enigszins ok maar kon toch ook echt niet op tegen zwangerschapsbeha's. Ze zijn natuurlijk niet echt charmant, maar dat weegt niet op tegen het comfort Ik zou ze gewoon gaan halen wanneer je gewone BH's niet meer lekker zitten.