Als jullie misselijk zijn, voelen jullie dit dan als een knijpend gevoel op de maag? Ik voel me echt mottig. Al de hele avond heb ik zo'n raar gevoel in mijn maag/buik. En ook constant steekjes rechts onderaan mijn buik, net boven de lies. Zou het aan de macaroni gelegen hebben? Of zou er iets op til zijn?
Sorry Princess. denk dat enkel een testje jou kan helpen. Zie dat je 1 dag over tijd bent dus het kan wel he En iedereen ervaart misselijkheid anders denk ik. Ikzelf kan het niet goed omschrijven Hoop voor je dat het raak is
Hoi Princess, Tja meid het kan zijn dat of je ongi eraan komt of dat je toch beter kunt testen ! Ik was voor mijn nod al echt niet lekker een akelig gevoel van binnen en heel veel steken maarja die had ik elke maand .... 2 dagen voor nod getest omdat mijn gevoel zei er is iets anders ! En ja hoor posi test ! Er is maar 1 manier om het zeker te weten .... Testen ! Succes
Ik durf nog niet te testen (angst voor teleurstelling)... 3 maanden geleden heb ik een cyclus van 28 dagen gehad, daarna 2 keer 26 dagen. Ik denk dat ik dus nog maar effe ga wachten met testen.