mijn symptomen deze maand zijn heel anders dan de andere maand. extreem pijn in de borsten onrustige borsten in de zin van aders bultjes maar steeds weer anders. opgezette buik. erg rommelende darmen. lage rug pijn buiik pijn steken bij mij vagina en af en toe ongie krampen. misselijk zijn de hele dag door met vlagen als ik heb gegeten gaat het even goed. dingen niet meer lusten die ik anders wel lekker vind. mijn nod is 7 juli
ik weet het niet! is elke keer weer dat ik dit voel dat voel zus voel maar niet zwanger ben dus ik wacht het gewoon af,word hellemaal gek van mezelf. ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden echt hellemaal het zelfde alleen moet ik het pas 10 juli worden en eisprong was al geweest.
Ik had dat de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil. Maar daarna heb ik nooit meer iets bijzonders gevoeld eigenlijk. In ieder geval een teken dat ik me niet mee laat slepen door hoop....en me daardoor allemaal dingen ga inbeelden.
ik denk zelf dat bijna elke vrouw die graag zwanger wil worden dat heeft,ik dacht eerst voor ik hier kwam ik ben gek aan het worden maar elke dag word er wel weer een nieuw topic gemaakt over ben ik zwanger ik voel dit en dat (ikzelf ook) hopelijk voor iedereen allemaal heel vlug zwanger worden en gezond kindje krijgen
Ik ga ook niet meer lopen vissen of ik wel of niet zwanger ben. Dat kost teveel energie en voorkomt teleurstelling. We zien het wel!
Dat vind ik nou ook! Gewoon afwachten, en als het niet gebeurd is deze maand, dan komt volgende maand wel weer een nieuwe kans.
hoi allemaal. Ik vind het ook lastig hoor al die eventuele tekenen. Ben nu ergen tussen een week en twee weken overtijd. (dit sukkeltje had haar laatste ongi niet opgeschreven. ) Wel twee testen gedaan ergens vorige week maar allebei negatief. Maar nog steeds geen teken van een eventuele ongesteldheid. Wel veel boeren, vlagen van lichte misselijkheid en buikpijn. Ik heb mijn cyclus zo rond de 5 a 6 weken. Hij is dan wel lang maar ik krijg hem altijd wel. Deze maand wel bijna de hele maand in Jamaica gezeten vanwege mn vakantie misschien hebben de tropen een grote invloed haha. Ik heb dan zoiets van: ok ik ben niet zwanger, balen, nieuwe ronde nieuwe kansen, maar waar blijft mn ongi dan? Ik probeer mezelf ook nuchter te houden en geen dingen in te beelden maar het is natuurlijk wel spannend allemaal. nu heb ik ook al een aantal keer gelezen dat testen negatief kunnen uitvallen en dat de dame in kwestie dan toch zwanger is. Mag ik nu weer hopen of niet. Ik voel me eigenlijk heel verward en raar. Ik hoop in iedergeval op dit forum ervaringen te delen, elkaar te kunnen steunen en nieuwe mama's te feliciteren. (papa's natuurlijk ook ) liefs Shar.
wou nog even zeggen dat ik ongie ben geworden dus het was niet zwanger. wie gaat er door voor de koelkast
Als ik vroeg opsta ben ik heel erg misselijk. Als ik later opsta omdat ik niet hoef tewerken ben ik niet misselijk. Ik heb steeds kleine krampen in mijn buik, maar niet altijd onderin. Het zijn geen ongikrampen. Verder zijn mijn tepels groter en heb ik een donkere rand om mijn tepelhof. Mijn tepels doen ook mega veel pijn. Ook heb ik sinds vandaag spierpijn in mijn buik en last van constipatie. Rommelende darmpjes, maar niet de hele dag door. We wachten af tot 14 juli.
ik had vooral vorige maand veel symptonen maar nadat ik negatief getest heb geloof ik er niet meer in ...... heb nog wel symptonen maar ik ben bang dat ik symptonen heb die ik te veel zoek..... voorlopig zit ik nog niet op cyclus dag 72 dus ik kan nog even vooruit , als ik op cyclusdag 80 nog niet ongi ben ga ik weer contact opnemen met de gyn ...... L.syb
Omdat ik niet precies weet wanneer ik mijn ei heb gehad. Ik heb 3 data's voorbij zien komen. De laatste is dag 16, daar tel ik dan 14 dagen bij voor de volgende menstruatie. Ik zit nu op dag 24, dus zou ik 14 juli op dag 33 zitten en dus overtijd zijn.
Zoals je kan zien aan mijn cyclus dagen zijn ze altijd heel kort geweest. 21 dagen is voor mij al super lang en bijna een normale cyclus. Hij is eigelijk erg onregelmatig. Maar ik wilde een richtlijn (uitgangspunt) hebben waar ik naar uit kan kijken. Snap je? Morgen is mijn NOD als ik dag 13 als eisprong neem. 2 dagen geleden als ik dag 10 als eisprong nam en als ik dag 16 als eisprong neem zou mijn NOD 10 juli zijn ofzo.