Ladies! Ik ben zo onzeker echt stom! Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben ben nog niet eens Over tijd, Maar ik ben echt kotsmisselijk de hele dag! Heb dat bij mijn dochter nooit gehad en vraag me ook serieus af of dit normaal is. Herkent iemand dat heel erg misselijk zijn vanaf week voor NOD al?
Erg is dat he! Ik moet zeggen dat het wel iets minder is nu, maar ben nu al veel meer misselijk geweest dan in mijn hele vorige zwangerschap haha... Heb die kleine crackertjes van lu gekocht en daar loop ik vrijwel de hele dag op te knabbelen. Werkt best goed!
Pffff, herkenbaar!!!! Ik ben zo beroerd de hele dag. Alsof ik een kater heb... Dat had ik bij de eerste ook niet. Maar goed, het is wel een goeie misselijkheid voor een goed doel
Ik weet sinds het weekend dat ik zwanger ben. En mijn NOD is donderdag pas. Ik heb juist helemaal geen last van misselijkheid, terwijl ik dat mijn vorige zwangerschap juist wel had voor de NOD. Kan dus idd erg verschillen... Heb je verder nog klachten?
Ik was ook al een week voor mijn NOD misselijk. Werd bij mij alleen maar erger met al 2 opnames vanwege uitdroging tot gevolg. Gelukkig is elke zwangerschap anders. Wat kan helpen is eten voor je opstaat (beschuit of crackers bv) en hele dag kleine beetjes eten en je maag zo bezig houden.
Ik heb juist helemaal nergens last van (vandaag was mijn NOD en 5 dagen geleden al positief getest). Ik vind het juist vervelend dat ik niks voel!