geen hartslag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jennefer26, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    ben vandaag naar de gyneacoloog geweest om een termijn echo te maken. kreeg toen de schrik van mijn leven het kind ziet er wel uit als een kind van negen weken maar kon het hartje niet zien kloppen. moet nu over twee weken terug. wie heeft dit ooit meegemaakt ?
    ben er nu echt kapot van. hoe moet ik dit aan mijn moeder of mijn zoontje vertellen?
    wie heeft raad voor mij

    jennefer
     
  2. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    jee, dit is het gene waar ik ook zo vreselijk bang voor ben, ik kan je er geen raad bij geven maar ik hoop heel .erg voor je dat er over 2 weken gewoon een heel mooi hartje te zien is.

    heel veel succes en sterkte.

    cindy
     
  3. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoop ik ook. het feit dat ik nu gewoon twee weken moet wachten maakt me gek.
     
  4. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    is er geen mogelijkheid om eerder een echo te krijgen... desnoods een 2d pretecho, dan weet je waar je aan toe bent.
    bij mij was een tijdje terug de hartslag van de baby erg laag en toen mocht ik de dag daarna gewoon terugkomen en toen heeft ze het hartje laten horen zodat ik weer gerust was.
    ik zou het gewoon even vragen of je eerder mag komen desnoods om alleen maar het hartje te horen en niet te zien, dan ben je misschien een beetje gerust.

    succes

    cindy
     
  5. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    dan laat je toch zelf een echo maken bij een echo bureau ik zou geen 2 weken in een onzekere positie wiilen zitten maar dat is mijn mening.sterkte ermee groetjes jacky
     
  6. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Heel veel sterkte jennefer. Ik zou het in ieder geval zelf niet volhouden om nog 2 weken zo onzeker te zijn. Ik sluit me bij de andere meiden aan, probeer om eerder een echo aan te vragen oid. Succes.
     
  7. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi zal ik zeker doen. er is hier bij ons zaterdag een open dag en heb begrepen dat je dan gratis een echo kan laten maken. denk er over aan om dan langs te gaan om een echo te laten maken.
    heb het ook met mijn nichtje over gehad zij studeert medicijnen en ze vertelde mij dat de gyn mischien had gezegd dat ik over twee weken moest komen omdat als het echt mis is hij op een miskraam wacht.
    bedankt voor jij steun.

    jennefer
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Schrikken inderdaad maar geef de hoop ng nt op !! Bij een vriendin van mij vonden ze ook geen hartslag en ze hadden gewoon nt grondig genoeg nagekeken want de week daarop luisterden ze opnieuw en hoorden heel duidelijk de hartslag !! Probeer het rustig aan te doen (terwijl dit heel moeilijk is ) tot je volledig uitsluitsel krijgt !!! En inderd zo vlug mogelijk een echo want al die stress gedurende 2 weken heb je al helemaal nt nodig !!
     
  9. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    tjemig das schrikken. Ik hoop dat je deze 2 weken een beetje gaat trekken. Positief is waarschijnlijk dat ie wel al zo groot is als een kindje van 9weken moet zijn. Misschien dat ze inderdaad net het hartje niet goed in beeld kon krijgen, Ik zou zaterdag zeker nog een keer layem kijken, hopelijk zie je het dan wel. Succes in ieder geval
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heel veel sterkte en succes meid! Ik hoop voor je dat alles goed is en je de volgende keer een kloppend hartje te zien/horen krijgt!!

    Liefs, Daan
     
  11. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte meid, hopelijk zie je over 2 weken wel een mooi hartje kloppen.
     
  12. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    bedankt voor al jullie lieve woorden. het doet mij zeker goed vooral omdat mijn moeder niet bij me is om me te steunen. ze woont in suriname.
    ze steunt me wel door de telefoon.
    hoop ook dat ik binnnekort een hartje zie of hoor kloppen. heb de gyn gebeld het leek hem toch handiger effe te wachte. hij weet ook wel dat het heel erg moeilijk voor me is maar hij zei dat als alles goed is hij het dan zeker moet zien of horen.
    maar probeer zaterdag toch wel de gratis echo te maken.

    jennefer
     
  13. Niet meer actief

    heel veel succes met wachten meid maar geef nogg niet op hoor
     
  14. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    doe ik ook niet
     
  15. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    lijkt me idd heel moeilijk om nu te moeten wachten, succes.
     
  16. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Heel veel succes.. het komt wel eens vaker voor dat ze zo vroeg nog geen hartslag kunnen vinden!
    Ik hoop voor je dat straks alles goed is, en dat dit alleen nog maar een nare droom is geweest!!

    Groetjes Kalush
     
  17. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    dank je
     
  18. oh jeetje zeg! ik zou geen 2 weken kunnen wachten!
    zou het kunnen dat je korter zwanger bent dan je denkt?
     
  19. Rosanna

    Rosanna Lid

    22 feb 2006
    51
    0
    0
    Heel veel succes morgen. Ik zou het gewoon proberen ik zou ook geen 2 weken kunnen wachten. Ik ga voor je duimen.

    Sterkte Rosanna
     
  20. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ten eerste wil ik je heel veel sterkte wensen.
    En f mijn verhaal van de vorige week geven.
    Ik was toen nog 10 wkn zwanger en ze konden ook geen hartslag vinden, maar mijn geluk was dat de baby volop aan het schoppen was.
    Soms zien ze het hartje niet zo goed kloppen dat ligt aan de positie van de baby af.
     

Deel Deze Pagina