gevoel buik in de weg ??? 4 wwkwn pas

Discussion in 'Eerste symptomen' started by liza1991, Apr 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Heel raar maar ik heb al het gevoel alsof me buik in de weg zit als ik bij voorbeeld zit op bepaalde manier lijkt het alsof me buik klem zit ofzo. Terwijl ik dus pas net zwanger ben .. ik ben wel erg dun normaal en zie nu dus ook al een darmen buikje . Normaal heb ik dat ook rond mijn nod dat ik wat dikker ben maar het lijkt nu nog wel meer . Kan dat zo vroeg al

2. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Voor mn gevoel heb ik al een buik die hoort bij 20 weken! Inderdaad ook een darmenbuik heb ik, helemaal als ik wat gegeten heb. Nu ben jij ook nog eens erg slank zeg je dus dan lijkt t me helemaal niet raar.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Je darmen zetten op door de hormonen, dat kun je wat voelen

4. xMissyx

xMissyx Actief lid

Jan 16, 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Ik heb de eerste paar weken ook het gevoel gehad alsof er een bal in mijn buik zat zeg maar. Ik kon het ook goed vergelijken met wanneer je 36 weken zwanger bent en de baby helemaal tegen je middenrif aan zit. Kwam allemaal door de darmen, maar het gevoel herken ik wel goed.
    Heb er nu ook zo nu en dan nog wel last van, maar wel een stuk minder. Het helpt bij mij ook om echt goed rechtop te zitten, dus niet teveel in elkaar.

5. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    Ik ben iets meer dan 5 weken zwanger en ik kan het al niet meer verbergen..het valt gewoon op! Mijn broeken kan ik niet meer aan en onderbroeken zitten ook niet meer lekker..het zit te strak en irriteert daardoor..heeft idd met je darmen te maken maar ik denk ook het oprekken van de baarmoeder. (Wel de 2e zwangerschap bij mij)

6. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

Jan 20, 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kreeg dit gevoel vanavond ook voor t eerst, ik zat lekker op de bank en had t gevoel of ik al weet ik het hoelang zwanger ben, het zal er wel bij horen :)

7. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,125
    0
    0
    Hier ook direct last van. Leek na een tijdje iets minder te worden, nu bijna 9 weken en het is weer een heel stuk erger! Ben echt bol haha. Voelt ook niet prettig, voelt erg gespannen aan.

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hihi, de eerste weken; door de hormonen zijn je darmen erg opgezet. Ik leek ook de eerste weken al VEEL langer zwanger. Daarna werden de darmen minder opgezet en had ik geen buikje meer. Pas later ging mijn buikje groeien door de baby.

9. FreSa

FreSa Actief lid

Sep 10, 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook! Heel herkenbaar. Ik heb dat gevoel ook erg als ik bijvoorbeeld in de auto zit of zoals nu achter de pc. In de kleermakerzit is gewoon het fijnst:). Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad.

Kleding.....ook een ramp. Ik ben nu 7 weken zwanger, wel mijn derde zwangerschap. Geen broek zit lekker en je kan het ook al zien. Heb deze week al meerdere vragen gekregen of ik zwanger was.

Share This Page