Ik ben onregelmatig ongesteld en weet dus niet precies wanneer mijn eisprong is. Vorige maand heb ik hem duidelijk gevoeld; ik had de hele dag een zeurende pijn links ter hoogte van mijn eierstok en een paar dagen vruchtbaar slijm, en 16 dagen later werd ik ongesteld. Nu had ik zat.22 maart precíes dezelfde pijn, maar zonder vruchtbaar slijm. Ik ging er wel vanuit dat mn ei er aan zat te komen, dus dat weekend geklutst. Zo.avond en ma.ochtend kreeg ik een beetje kramp in mn buik, alsof ik ongesteld ging worden en ma.ochtend verloor ik eenmalig slijm met een beetje roze. Maar ik had gelezen dat dit kan gebeuren tijdens een eisprong. Ongeveer 3 dagen later kreeg ik net als altijd lichtelijk zere en gespannen borsten. Maar opeens kreeg ik vanaf die maandag veel slijm, steeds rekbaarder, en helder met veel wit. En afgelopen zo.ochtend had ik 20 minuten hele harde steken in mijn baarmoeder. Kan dit de innesteling zijn? Of misschien toch een verlate eisprong... Zijn er vrouwen die slijm verloren ná hun eisprong?? Is er nog hoop?