Haai!! Ben benieuwd of iemand dit herkent 😊 Sinds ik zwanger ben, droom ik echt veel over seks. De eerste 4 maanden van mn zwangerschap was mn libido ook behoorlijk verhoogd. Ik kon wel 5X op een dag haha. Dat is inmiddels wat geneutraliseerd zeg maar, maar ik droom dus echt vaak over seks! Ik droom de meest wildste dromen. Met meerdere mannen tegelijk, met vrouwen...in mn dromen is niks te gek haha 😂
Ik had dit in het begin van mijn zwangerschap. Nu eigenlijk niet meer, volgens mij. heb er in het echte leven ook weinig zin in.
Ik droom er ook vaak over. In het echte leven veel minder zin haha... Jammer voor ML.. Heey ik zie dat we exact even ver zijn..Leuk
Whahaha!! Nou hier net zo. Grappig om te lezen dat meerderen zo dromen. Ik heb er int echte leven ook nog wel zin in (gelukkig) maar ik ben echt niet van dat mega wilde en zeker niet van vrouwen 😂 Ja idd! Wat leuk 😄
Hier ook veel over gedroomd...vooral dat ik mijn man met iemand anders zag en dat niet eens erg vond...en ik zag ook mijn exen voorbij komen...heel raar!! In t echte leven is sinds t moment van zn zwangerschap mn libido verhoogt en dat is nog steeds zo...wij hebben dan ook bijna elke dag nog seks