Mijn man en ik gaan morgen samen een nachtje weg Onze 2 oudste kids zijn bij mijn ouders thuis en op onze jongste passen opa en oma Nu is opa al een poosje niet fit Heeft druk op zijn borst en krijgt allerlei onderzoeken om te kijken wat hier de oorzaak van kan zijn Hij is in het verleden gedotterd en ze denken dat dat waarschijnlijk nu weer zo is Nu wil opa het weekend langs zijn ouders dan moet de kleine dus mee in de auto Dit is dik een half uur rijden Hij heeft een tijdje in de ziektewet gezeten omdat ie zich door zijn ziek zijn niet lekker voelde Zouden jullie je kind mee laten gaan in de auto?
Kan oma misschien rijden? Of blijft die thuis? Als ze kan rijden is t niet zo'n probleem en als ze thuis blijft kan de kleine ook thuis blijven Als oma geen rijbewijs heeft en niet mee rijd zou ik het denk ik niet doen, als oma wel mee rijd maar dus niet zelf rijd zou ik het alsnog een hele moeilijke beslissing vinden.... Lastig ook omdat je dus een weekendje weg gaat waar je je natuurlijk ook op hebt verheugd! Moeilijk!
In die auto, hebben ze ook nog een andere dan? Of rijd ze überhaupt nooit? Anders zou je miss kunnen vragen of ze dan met de auto willen gaan waar oma wel in kan rijden? Lastig joh! Wat zeggen ze er zelf van?
Of aan jou ouders vragen of ze ook op je jongste willen passen? Of willen passen op de jongste als je souders maar de familie zijn? En wat zegt je man ervan?
Eigen ouders wonen niet in de buurt en hebben vanmiddag net onze oudste 2 opgehaald Nee oma rijdt nooit in hun eigen auto Man is nog niet thuis van werk maar die zal wel zeggen dat ik weer zo moeilijk denk.... en dat het heus wel wat mee valt
Aghh rottig zeg! Ik snap je angst echt wel goed, stel hij krijgt in een x iets, zelf denkt hij vast van t gaaf heus wel maar als moeder denk je ja halo je weet t nooit! Zou proberen met man te praten en dan hem mayb proberen te laten inzien dat je t jezelf toch nooit vergeeft als er wat zou gebeuren
Nee niet doen... Zo ben ik een keer met mijn opa meeggaan naar de boot...samen met een vriend. We waren toen 14 jaar. De hele dag ging verder goed en mijn opa ging de boot afsluiten. Dat vriendje en ik wachten vast bij de auto. Dat duurde en duurde maar... Lopen we terug en vinden hem in de bosjes terug met mensen er om heen. Als wij in de auto hadden gezetten.... pffff Later bleek zijn hart niet meer goed en moest hij een nieuwe klep. Ik vind het onverantwoord om dan nog te rijden. ( ongeacht wie er in de auto zit) vinden zijn artsen dat niet?
Ik ben best een paniekzaaier, maar ik zou het niet doen. Ik zou dan echt niet lekker weg gaan. Als hij gedotterd moet worden vind ik het sowieso onverantwoord dat hij een half uur gaat rijden?
Hij mag van de artsen gewoon rijden maar ik weet dat er iets met hem aan de hand is vanwege de dryk op zijn borst Deze week krijgt ie nog een onderzoek om te kijken wat het kan zijn Hij werkt nu ook weer gewoon weer maar het idee dat er iets aan de hand is en er iets kan gebeuren vindt ik gewoon niet fijn
Ik zou er een zeer onprettig gevoel bij hebben en zal hem dan ook vriendelijk verzoeken dat niet te doen.
Nee en heel eerlijk zou ik mijn kind daar ook niet achterlaten om te logeren. Ik heb iets soortgelijks mee gemaakt en ben daarover nog steeds wel boos op mijn schoonouders. Dus een 200% NEE!
Tja ik ben misshien heel makkelijk.. maar e zou daar zeker geen mogen. Druk op je borst hoeft niet meteen je hart te zijn. En dan zou je je kind nooit ergens kunnen laten.. Ik hen uit het niets een herseninfarct gekregen.. kan jou je moeder of buurman ook overkomen...
Ja hoor natuurlijk wel. Als de huisarts zegt dat hij gewoon auto kan rijden zal het wel goed zijn. Mijn vader is ook hart patient en mijn kinderen mogen gewoon mee in de auto. Waarom niet? Een op het oog lijkend persoon, kan ook zo een hartstilstand krijgen of een hersenbloeding en van de weg raken. Jij ook en ik ook. Je hebt het niet voor het zeggen. Dus tja
Eens. Maar goed, jij voelt je er niet goed bij, dus doe dan iets met dat gevoel. Bespreek het op zijn minst met opa en oma. Misschien kan opa alleen gaan of op een ander moment naar zijn ouders gaan.