dames wat zouden jullie doen?

Discussion in 'De lounge' started by mamav2boefies, Dec 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Mijn man en ik gaan morgen samen een nachtje weg Onze 2 oudste kids zijn bij mijn ouders thuis en op onze jongste passen opa en oma
    Nu is opa al een poosje niet fit Heeft druk op zijn borst en krijgt allerlei onderzoeken om te kijken wat hier de oorzaak van kan zijn Hij is in het verleden gedotterd en ze denken dat dat waarschijnlijk nu weer zo is Nu wil opa het weekend langs zijn ouders dan moet de kleine dus mee in de auto Dit is dik een half uur rijden
    Hij heeft een tijdje in de ziektewet gezeten omdat ie zich door zijn ziek zijn niet lekker voelde
    Zouden jullie je kind mee laten gaan in de auto?

2. penseel

penseel Niet meer actief

Moeilijk. Je kunt moeilijk van hen verwachten dat ze maar thuis blijven.
    Snap wel je angst.

3. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan oma misschien rijden? Of blijft die thuis? Als ze kan rijden is t niet zo'n probleem en als ze thuis blijft kan de kleine ook thuis blijven

Als oma geen rijbewijs heeft en niet mee rijd zou ik het denk ik niet doen, als oma wel mee rijd maar dus niet zelf rijd zou ik het alsnog een hele moeilijke beslissing vinden....

Lastig ook omdat je dus een weekendje weg gaat waar je je natuurlijk ook op hebt verheugd! Moeilijk!

4. mamav2boefies

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Oma gaat ook mee maar rijdt nooit in die auto

5. Hmnee, ik zou het niet doen.. Ik zou dan ook niet lekker ontspannen weggaan..

6. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    In die auto, hebben ze ook nog een andere dan? Of rijd ze überhaupt nooit? Anders zou je miss kunnen vragen of ze dan met de auto willen gaan waar oma wel in kan rijden?

Lastig joh! Wat zeggen ze er zelf van?

7. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of aan jou ouders vragen of ze ook op je jongste willen passen? Of willen passen op de jongste als je souders maar de familie zijn?

En wat zegt je man ervan?

8. mamav2boefies

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Eigen ouders wonen niet in de buurt en hebben vanmiddag net onze oudste 2 opgehaald Nee oma rijdt nooit in hun eigen auto
    Man is nog niet thuis van werk maar die zal wel zeggen dat ik weer zo moeilijk denk.... en dat het heus wel wat mee valt

9. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aghh rottig zeg!

Ik snap je angst echt wel goed, stel hij krijgt in een x iets, zelf denkt hij vast van t gaaf heus wel maar als moeder denk je ja halo je weet t nooit!

Zou proberen met man te praten en dan hem mayb proberen te laten inzien dat je t jezelf toch nooit vergeeft als er wat zou gebeuren

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nee niet doen...

Zo ben ik een keer met mijn opa meeggaan naar de boot...samen met een vriend. We waren toen 14 jaar. De hele dag ging verder goed en mijn opa ging de boot afsluiten.

Dat vriendje en ik wachten vast bij de auto. Dat duurde en duurde maar...

Lopen we terug en vinden hem in de bosjes terug met mensen er om heen.

Als wij in de auto hadden gezetten.... pffff

Later bleek zijn hart niet meer goed en moest hij een nieuwe klep.

Ik vind het onverantwoord om dan nog te rijden. ( ongeacht wie er in de auto zit) vinden zijn artsen dat niet?

11. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Nee.

12. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik ben best een paniekzaaier, maar ik zou het niet doen. Ik zou dan echt niet lekker weg gaan. Als hij gedotterd moet worden vind ik het sowieso onverantwoord dat hij een half uur gaat rijden?

13. mamav2boefies

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Hij mag van de artsen gewoon rijden maar ik weet dat er iets met hem aan de hand is vanwege de dryk op zijn borst Deze week krijgt ie nog een onderzoek om te kijken wat het kan zijn
    Hij werkt nu ook weer gewoon weer maar het idee dat er iets aan de hand is en er iets kan gebeuren vindt ik gewoon niet fijn

14. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,312
    10,280
    113
    Ik zou het niet doen zou zelf geen fijn weekend hebben

15. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Ik zou er een zeer onprettig gevoel bij hebben en zal hem dan ook vriendelijk verzoeken dat niet te doen.

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nee ik zou het niet doen, dan heb je toch geen ontspannen weekend?

17. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee en heel eerlijk zou ik mijn kind daar ook niet achterlaten om te logeren.

Ik heb iets soortgelijks mee gemaakt en ben daarover nog steeds wel boos op mijn schoonouders.
    Dus een 200% NEE!

18. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tja ik ben misshien heel makkelijk.. maar e zou daar zeker geen mogen. Druk op je borst hoeft niet meteen je hart te zijn. En dan zou je je kind nooit ergens kunnen laten..

Ik hen uit het niets een herseninfarct gekregen.. kan jou je moeder of buurman ook overkomen...

19. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor natuurlijk wel.

Als de huisarts zegt dat hij gewoon auto kan rijden zal het wel goed zijn.

Mijn vader is ook hart patient en mijn kinderen mogen gewoon mee in de auto. Waarom niet? Een op het oog lijkend persoon, kan ook zo een hartstilstand krijgen of een hersenbloeding en van de weg raken.

Jij ook en ik ook. Je hebt het niet voor het zeggen.

Dus tja;)

20. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,823
    113
    Eens.
    Maar goed, jij voelt je er niet goed bij, dus doe dan iets met dat gevoel. Bespreek het op zijn minst met opa en oma. Misschien kan opa alleen gaan of op een ander moment naar zijn ouders gaan.

Share This Page