een hele raare vraag

Discussion in 'Eerste symptomen' started by cynnie23, Sep 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hallo allemaal

ik heb een hele raare vraag
    zijn er vrouwen die zwanger zijn die hebben meegemaakt dat ze eerst bruin afscheiding hadden en daarna licht roze hadden
    ik ben er erg benieuwd naar
    ik zit namelijk met dat probleem
    ik ben al naar de HA geweest en die vond het ook heel raar
    hij zei tegen mij het kan zijn dat je vorige maand een miskraam gehad heb omdat ik vorige maand een pos test had maar dacht dat het een indroogstreepje was en 2 dagen daarna werd ik erg ongi maar et zou ook nog kunnen dat ik toch zwanger bent omdat ik deze kwaaltjes heb maar deze maand voel ik me heel anders ik moet morgen ochtend mijn urine brengen

na deze raare ongi noem ik het maar
    bleven mijn kwaaltjes aanhouden
    zoals

misselijk met vlagen
    steken in me buik
    steeds krampjes
    moe moe moe
    en opgezette buik vooral savonds
    en eet echt heel veel

maar mijn bruine afscheiding was ok beetje waterig

dus ben eigenlijk benieuwd og er vrouwen zijn die dit hebben meegemaakt en die toch zwanger waren
    ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor want anders is het zo een teleurstelling want we zijn nu een half jaar bezig voor een kleintje

liefs cynthia

2. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

Feb 20, 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Eerst had ik een erg onregelmatig cyclus. En het begon dan ook met bruine afscheiding, en later roze en dan kwam de echt ongi. Helaas was ik toen geen enkele keer zwanger, m'n lichaam was nogal ontregeld, leek het, en moest even op orde komen.

Begin dit jaar begon ik eindelijk regelmatig te worden, en in maart raakte ik onverwachts in verwachting. Wat er ook bij speelde, denk ik, was de stress en te veel erop gepind zijn zwanger te raken al die keren daarvoor.

Dus ik kan niets zeggen over jouw situatie, behalve het feit dat je een positieve test had vorige maand.. Misschien over 2 weekjes weer een testje ertegenaan gooien?

Share This Page