Wie had helemaal geen symptomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Yustin, Sep 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Ik (helaas nog neit zwanger) lees hier vanalles over symptonen. Ik ben erg benieuwd naar wie er, zeker voor en even na NOD geen symptomen hadden!
    groetjes!

2. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    helemaal niemand?

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Je leest hier wel vaker dat meiden niets merken tot aan nod of zelfs nadien. Ikzelf had buikkrampjes en lage rugpijn maar wist het pas echt door te testen toen ik overtijd was. Van pijn aan de boobs en misselijkheid heb ik geen last, dus je hoeft niet per se iets te voelen.
    Laatst hoorde ik van iemand dat ze pas wist dat ze zwanger was toen ze 14 weken ver was.

4. jamy

jamy Actief lid

Aug 7, 2007
    125
    0
    0
    enschede
    hoi hoi

Ik heb een week last gehad van buikpijn en lage rugpijn..
    NU heb ik helemaal nergens geen last meer van....heel apart

liefs corinne

5. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    ik ben pas wat gaan voelen aan het einde van de 5de week, toen begon ik misselijk te worden.

En die is nu nog steeds flink aanwezig ik hoop echt dat dit met 12 weken inderdaad afneemt!

6. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ook niet echt, wel vermoedens maar dat had ik altijd aan het einde van m'n cyclus ;)

Heb nu nog steeds weinig kwaaltjes.

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Ik had voor mijn NOD geen andere symptomen dan wanneer ik ongesteld werd. Alleen had ik een hogere temperatuur dan normaal aan het einde van mijn cyclus. Nadat ik het wist, kreeg ik gevoelige borsten, alsof ze een beetje blauw zijn, ook sliep ik vanaf toen heel slecht en eigenlijk begin ik nu pas last van misselijkheid te krijgen.

8. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    elke maand hetzelfde voor ik ongi moet worden voelen mijn borsten zwaar aan en heb ik het gevoel of ik opgeblazen ben
    nou zal me benieuwen allemaal als ik deze symptomen weer heb dan weet ik gewoon dat het deze keer weeer nie raak is
    maar we gaan gewoon vrolijk verder zal togh heus een keer raak zijn...hoop ik

9. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    tot 6 weken had ik nergens last van, daarna ben ik erg misselijk geweest tot ongeveer 16 weken. pijn aan mijn boops heb ik helemaal nog niet gehad. Ik had juist in de gaten dat er iets aan de hand was toen ik rond mijn NOD helemaal geen klachten had, normaal had ik altijd ongesteldheidspijn. Geen mens is hetzelfde, en voor iedereen is het weer anders! Enige zekerheid is een test :)

10. micky123

micky123 Lid

Sep 21, 2007
    9
    0
    0
    ik had geen symptomen, alleen snakte ik naar kip (en dit was erg vreemd aangezien ik vegetarisch ben, en vlees gwoon niet lekker vind). En ja hoor, ik was zwanger. Daarna pas later kwaaltjes gekregen, rond de 8e week.

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Na het hebben van twee kinderen, waarbij ik haast meteen misselijk was, had ik nu pas na een week of 6 echt het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Natuurlijk was ik 'overtijd' maar aangezien ik nog nooit ' op tijd' geweest ben, durfde ik niet te denken aan een zwangerschap.
    Eigenlijk alleen maar 'vage' symptomen, zoals: een beetje pijnlijke borsten (maar dat heb ik ook net voor de menstruatie), veel plassen, maar dat kan ook als je tegen een blaasontsteking aanzit.
    En een beetje gevoelig van onderen, en dat was het wel.
    Pas na zes weken kreeg ik een soort van bandenpijn, links en rechts onderin m'n buik, waarvan ik dacht: heej, dat is anders dan normaal.
    Maar omdat we al 19 jaar hopen op een zwangerschap durfde ik het gewoon niet te geloven, dus bleef ik maar wachten op het "belangrijkste" symptoom van de vorige zwangerschappen: 'misselijkheid'
    Maar dat kwam niet.
    Pas na 10 weken heb ik eindelijk een test gekocht en we konden onze ogen niet geloven: we waren echt zwanger!
    Maar eigenlijk waren er geen duidelijke symptomen. Dus dat kan ook.

Share This Page