altijd 1kg zwaarder voor ongie nu zwangerschap uitgesloten?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by morgaantje, Oct 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. morgaantje

morgaantje Actief lid

Oct 5, 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Hoi meiden,

Heb weer eens een vraagje.
    Deze maand had ik weer eens hele goed hoop alleen na vanmorgen ben ik toch bang dat er geen hoop meer is.

Een aantal dagen voor mijn ongie ben ik altijd 1 kg zwaarder nu stond ik dus vanmorgen op de weegschaal en was ik dus 1 kg zwaarder de hoop zakte mij dus in mijn schoenen alleen weet ik dus niet of dit terecht is.

Is er mss iemand die uit ervaring kan zeggen dat ze dit ook had en toch zwanger was?

alvast bedankt,

liefs morgaantje

2. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Binnen een paar uurtjes kan ik je daarop antwoorden! Ik heb dit ook en ook voor de laatste ongi was ik 1 kg zwaarder. Normaal gezien tijdens mijn ongi nog verlies ik die kilo maar dit is dus nu niet gebeurt. Ben nog steeds op hetzelfde.

3. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    tjeeeeee als je het daar eens aan kon zien zeg dan had ik mezelf wel veel geld voor testen kunnen besparen
    Lijkt me niet hoor dat dat iets zegt misschien moet je erg naar de wc of heb je veel gedronken
    er is 1 manier...............
    Succes ik hoop het wel voor je !

4. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

Jun 19, 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Ja ik kan me ook niet voorstellen dat je het daar aan kan zien.
    Dus zoals emma zegt er is maar 1 manier.
    TESTJE halen . Succes.

5. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou, er zit wel een ietsiepietsie aan waarheid in. Mijn diëtiste zei namelijk altijd dat je aan het einde van je cyclus zwaarder bent dan aan het begin. Je baarmoederslijmvlies is dan opgebouwd en je houdt meer vocht vast.

Maar goed... het is dus niet aan je gewicht af te leiden of je zwanger bent. Zwanger of niet... aan het einde van je cyclus ben je altijd zwaarder. Enne... je gewicht schommelt altijd. Als je net veel gegeten of gedronken hebt, heeft dat een enorme impact op je gewicht.

Groetjes,
    Josien

6. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Ik heb (had) dat ook altijd en de enige keren dat het niet zo was, was ik zwanger...

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik weeg ook altijd 1 of 2 kilo zwaarder als ik ongie moet worden en bij bijde zwangerschappen was ik juist lichter of het zelfde gewicht op en voor nod. dus bij 1 zwangerschap geen kg extra

8. morgaantje

morgaantje Actief lid

Oct 5, 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    bedankt voor alle antwoorden.

het zou idd wel mooi zijn als je het daaraan kan zien scheelt zeker veel geld hihihi

Maar lovewinnie en phemme hebben het toch wel zo gehad dussssss mss is het toch wel zo.

Vanmorgen was ik wel weer lichter hihih hoop dat het bij mij dus net zo uit gaat worden als bij lovewinnie en phemme ;) WE zullen zien als ik dit weekend niet ongie ben geweest dan maar weer een testje.

liefs morgaantje

Share This Page