kan je misselijkheid ook zelf aanpraten? ik heb gisteren getest.. negatief... maar ik moet tussen vandaag en zondag pas ongesteld worden dus ik hoop dat ik gewoon te vroeg was. ik ben vanaf afgelopen zondag af en toe misselijk.... ik weet dat veel dingen tussen de oren zit maar dat ook?
hoi Dagmar, Ik heb ook rond a.s. zaterdag mijn NOD en ik heb veel pijn in mijn borsten en lichtelijk misselijk. Nu weet ik van een vriendin die ook graag zwanger wil worden dat ze al een aantal keer dezelfde klachten had en toch steeds negatief testte. Dus..........je kunt het jezef wel aanpraten. Ik neem mezelf ook steeds voor dat het tussen mijn oren zit, dan kan het alleen maar meevallen. En ik denk ook dat het heel goed kan dat je te vroeg heb getest, aangezien sommige dames op dit forum pas na 2 weken over tijd positief testen. Nog even geduld, ik wacht tot ik echt over tijd ben en dan ga ik testen. -x- Sil
pfff silver.. dapper van je.. hihi.. dan kunne wij op dezelfde dag dus hihi.... ik heb gistren getetst.. negatief dus... en toen dacht ik dus echt tis voorbij... en toch... nu misselijk.... aaaaaaaargh gek wordt ik van mezelf!
Dagmar, inderdaad we lopen precies gelijk, ook qua cyclusduur. Klets jij ook mee bij het topic eerste ronde,bijtopic MISSELIJK kletsen we snel off topic. Misschien een idee om gezellig bij dat cluppie te komen? Ik vind het ook lastig om te wachten met testen....... succes ermee he, ik hoop dat je snel zwanger wordt greetz Silver
Andere cyclus duur, maar ook ongeveer in het weekend mijn waarschijnlijke NOD........ niet echt misselijk, wel soms een klein kort misselijkheidsgolfje, af en toe een vreemde smaak in mijn mond. Borsten doen niets, buikwand is wel mega aan het gloeien sinds afgelopen donderdag. Elke dag weer.
hallo allemaal . ik heb afgelopen zaterdag en zondag mijn eisprong gehad en dat kon ik goed merken maar nu ben ik elke keer zo misselijk begon gisteravond en vanochtend toen ik naar mijn werk reed ook en heb elke keer last van mijn onderbuik lijkt net of ik ongi moet worden zo voelt het allemaal en heb ook last van zuurbranden echt heel vaag zou dit allemaal nog door mijn eisprong komen
Molly-> leuk, spannend he en helemaal als je klachtjes hebt... Wendy-> ik denk niet dat het zw. schap klachtjes zijn maar misschien ook wel. de innesteling duurt 5 dagen heb ik hier op het forum gelezen. -x- Sil
Hmmm niet echt leuk als je cyclus nog onregelmatig is, je MatCare midstream NEE zegt en je lijf JA zegt
ja ik denk zelf dat dat het ook niet is maar ik dacht misschien nog steeds last van die eisprong wat ik zaterdag en zondag heb gehad en die calculatorgeeft aan dat ik vrijdag (als het goed is ) mijn innesteling zou moeten hebben maar ja hihihi maar misschien ligt het wel aan het ontpillen
"De innesteling duurt" als in na 5 dagen gaat 't innestelen of het duurt 5 dagen van begin tot eind innestelen?
Molly, inderdaad heel vervelend zo'n onregelmatige cyclus, lijkt me erg lastig........ Wat betreft innestelen, dat duurt vlgs mij 5 dagen nadat het zaadje het eitje heeft gevonden. Daarna zou je klachten kunnen krijgen. Dagmar, dat topic heet volluit "wie nog meer in de eerste ronde" staat onder Zwanger worden. die schat van een kat van mij, wil graag op schoot maar dat kan niet omdat ik gezellig met jullie zit te kletsen met de laptop.... ik ga zo lekker slapen, tot morgen maar weer. xxx Silver
Volgens mij las ik juist dat een eicel binnen 12 uur bevrucht moet worden na een eisprong omdat zij na 12 uur afsterft. Ik denk dat de innesteling zelf na 5 dagen compleet is, weet niet waar het eitje namelijk al bevrucht wordt? In de eierstokken al of pas in de baarmoeder?
Hier een schitterend filmpje waar alles wordt uitgelegd. Bestaat uit 8 delen, maar de link gaat vanaf onderdeel 3. Je moet er wel even de tijd voor nemen. http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/me ... _q_03.html
hey, Het is best mogelijk dat je het jezelf kunt aanpraten. Toen ik de vorige keer stopte met de pil was ik ook behoorlijk misselijk enz maar zwanger was ik niet ( en door al die kwaaltjes ga je dat wel vermoeden zo irri ) Nu zijn we wel voor echt bezig en ik merk toch weer dat ik weer kwaaltjes heb alleen ga ik nu niet meer hopen of ervan uit. Je lichaam doet zoveel dingen met je echt totaal niet leuk