Hallo, Wij zijn nu aan de 5e ronde bezig. Ben nu 7 maanden gestopt met de pil. Misschien zit ik er te veel op te hopen. (ben nu 25jaar) Heb nu al 5 testen gedaan. Iedere maand denk ik weer zal 't ? ook al ben ik ongi geworden. heb ook al gehoord dat er mensen zijn die zwanger zijn en toch ongi worden. Nog meer mensen in de 5e ronde ?. . . Groetjes,
Hallo Bemy, Ja ik zit ook in de 5de ronde. Ik ben 27 jaar en heb precies het zelfde. Elke ronde ben je super aan het hopen. Morgen mag ik testen en kan bijna mijn geduld niet bewaren. Moeilijk is dat he? Groetjes Elba
Hey Elba, Leuk 'n ''lotgenootje'' ben benieuwd voor je morgen! laat je 't nog wel weten ? zoals je ziet moet ik nog gaan klussen! En nog 'n vraagje heb jij je man/partner aan de vitame of dergelijke zitten ? ik nog niet maar ik lees dat het voor sommige wel werkt ? ik begin te twijfelen ? Op zich is mijn man best gezond/sportief. Alleen ikzelf niet zo! ik rook nl. ! ik ben wel 2-3 maanden geleden begonnen met het roken van hele, hele lichte sigaretten. (alvast om af te bouwen). Als 't raak is stop ik per direct. Alleen om nu helemaal niet te roken is zo moelijk. Oja en heb jij een regelmatige cycles? ik sinds ik gestopt ben met de pil! Groetjes, hopelijk is je test morgen positief.
Hallo Bemy, Ik zelf zit in ronde 6. Ik heb vorige maand ronde 5 achter me gelaten. Vorige maand dacht ik voor mijn menstruatie echt zwanger te zijn. Ik had allerlei symptomen. Steekjes, pijn in onderrug, heupen af en toe voelde in mijn knieen. Maar het mocht niet zo zijn. Ook was ik toen twee dagen overtijd. Ik was net van plan om te gaan testen toen ineens ik ongi werd. Helaas. Deze ronde hoop ik op een betere afloop. Jij ook veel succes. Groetjes, Chouchi
Ik zit ook in ronde vijf. Ben nu al wel een jaar van de pil af. Heb 2 keer een test gedaan. Afgelopen twee maanden heb ik het goed van me af kunnen zetten, maar dat gaat deze maand echt niet. Probeer toch elke keer te wachten met testen tot na mijn langste cyclus. Ben niet echt regelmatig. Deze maand heb ik mijn ei gevonden, dus dat is wel lekker. Elba: Spannend hoor. Ga je morgen ook testen als je niet ongi bent?
Hallo, Ik heb echt tegenstrijdige gevoelens. 'n weekje voordat ik ongesteld moet worden begin ik te denken . . zou 't raak zijn (please?). Als blijkt dan dat 't niet zo is denk ik. Ach ja het hoeft niet persee NU! Mijn man heeft zijn eigen theorie. Hij zegt dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn anders lukt het niet meteen? ik laat hem maar. Af en toe ben ik al lekker aan 't dromen en namen aan het verzinnen. Nou dames, sucses. cycles stipt 26 dagen. op naar 14 november. :
ook ik zit in de 5de ronde ik moet volgende week nog wel naar gyn voor een echo om te kijken of alles goed is dus daar hopen we maar op
Hallo Bemy, chouchi, happy en ikkelies, Ja als ik morgen niet ongi ben ga ik testen en dan laat ik het weten. Maar ik heb er geen goed gevoel op. Ben erg down vanavond en dat heb ik meestal ook als ik ongesteld moet worden. Ik heb daar nog niets van gehoord dat ook je partner vitaminen kan slikken. Welke zijn dat? Weet jij dat Bemy? Zelf slik ik een combi tabletje van het kruidvat met foliumzuur en nog wat andere voor als je zwanger wilt worden. Maar ik heb op de site gelezen dat je die van etos moet hebben ofzo. Dat daar veel goede resultaten mee waren. Misschien ga ik dat wel proberen volgende keer. Nou heel veel succes met het wachten en zwanger worden en plezier bij het klussen, Ik ga wat cocoonen op de bank denk ik, Doeg liefs Elba