Hoi, ik wil graag weten wat jullie tegen misselijkheid doen? Ik was eerst alleen misselijk rond etenstijd 's avonds. Nu heb ik last van ochtend, middag, avond en nacht misselijkheid, en ik wordt er heel erg moe van! Dus tips?
Ja, er zijn genoeg tips, ze werken bij mij alleen niet :s Maar goed, daar gaan we: - eet voor je opstaat een crackertje of beschuitje en blijf nog even rustig liggen - eet ipv 3 grote maaltijden op een dag, 6 kleinere maaltijden (je wordt misselijk omdat je maag leg is) - Cola, vanille vla, gember en vitamine b6 kunnen wat helpen. - seabandjes gebruiken - homeopatische middelen gebruiken Als je ook veel overgeeft (meer dan 3 keer per dag) dan kan de huisarts je ook emesafene geven. Ik heb het ook gehad en het helpt wel tegen het spugen (doe ik nu nog maar 1 keer per dag yay!). Alleen de misselijkheid blijft, daar is weinig aan te doen. Sterkte ermee!
Ik spuug als sinds ik weet dat ik zwanger ben,soms maar 1 keer per dag,soms wel 8 keer..helaas werken de tips niet bij mij...hopen dat het snel over is! succes hoor!