Ik heb een dreigende miskraam maar ben nu ineens heel erg misselijk, hoort dat erbij? Heb trouwens ook een beetje een dizzy gevoel...
wat bedoel je precie smet dreigende miskraam? Heb je bloedverlies of wat? En misselijkheid hoort bij zwangerschap
Verlies je teveel bloed misschien? Daar kun je ook duizelig van worden. Of misselijkheid van de pijn van de miskraam?
Heb je ook krampen? Bij mij begon de mk met verschrikkelijke krampen, bloedverlies volgde de dag erna... bloedverlies komt (volgens mijn gyn en veel meiden op dit forum, lang leve dit forum!) heel veel voor. Maar in de helft van alle gevallen wordt het een miskraam. Houdt nog hoop, het is nog niet over! sterkte!
Hoi, Ik heb geen krampen maar wel af en toe flinke buikpijn, net zoals een menstruatie maar dan iets erger... Dit is nu de derde dag dat ik vloei maar nog niks...heb af en toe een heel klein stolseltje gezien. Weet jij hoelang het duurt voordat het vruchtje afkomt? Ik heb er namelijk nu al genoeg van , heb liever dat het dan ook in 1x klaar is. A.s woensdag heb ik nog wel een echo want wil natuurlijk wel weten hoe het er nu voor staat. Ik voel me trouwens wel af en toe net of dat ik griep heb ofzo vooral extreem moe ben ik en heb het vaak koud.. Ik heb trouwens ook zo'n raar opgezette buik, hoort dat erbij? Wat naar trouwens voor je dat je een mk hebt gehad Ik weet nu wel in elk geval dat ik hierna niet meer zwanger wil worden... Bedankt voor je berichtje Liefs van Sabrina
hoi sabrina.. klinkt allemaal nogal heftig die uitspraken. is het omdat je je nu onzeker voelt enzo dat je zegt niet meer zwanger te willen worden? ik heb op je andere topci ook gereageerd. het hoeft niet over te zijn nu. 50% kans dat er verder niets aan de hand is. ik heb 1e keer heel heftig bloedvrelies gehad. hele rok en alles onder de bloed etc. helder rood geen krampen. er was niets aan de hand. 2e keer met minder bloed, wel krampen veel stolseltjes en donkerder... wederom niets aan de hand. ben nog steeds zwanger geef nu dus nog niet alle hoop op... ik hoop dat je echo je weer blij kan maken duim voor je groet xandra
Hoi, Ja ik weet dat het ook wel goed kan gaan ondanks bloedverlies, dat lees ik wel aan jouw verhaal en andere verhalen maar ondanks alle positieve verhaaltjes die worden verteld, kan ik er niet in geloven. En die uitspraak heb ik gedaan omdat ik bij de jongste een postnatale depressie had gekregen en nu, nu durf ik het eindelijk aan en dan gebeurd er dit Maar aan de ene kant denk ik dan misschien moet het wel zo zijn om mij te behoeden voor nog een (grotere) depressie Je wordt gewoon alleen gek van die onzekerheid dat je niks weet en je gewoon alleen maar kan afwachten pfff...maar ja zo zijn er genoeg meiden die in het zelfde schuitje zitten Maar goed, ik denk dat ik morgen wel meer te weten kom dus moet nog ff doorzetten Liefs van Sabrina
tja kop of nog ff doorzetten. ik weet is supermoeilijk in die onzekerheid aar toch.. even afleiding zoeken misscchien. en succes morgen hoor... laat je het ons wel even weten gr xandra
Nou, heb toevallig bij thuiskomst het vruchtje verloren Op de echo zag ze al dat het een miskraam was en dat er iets aan zat te komen wat al vlak voor de uitgang zat alleen dacht zij aan een groot stuk stolsel. Maar het was dus het vruchtje. Het had de vorm van een grote dadel en heb het meteen begraven, nu kan ik het afsluiten... Voel me wel leeg maar dat zal wel even zijn tijd nodig hebben. Ik heb volgende week nog wel een afspraak staan voor een echo mocht ik blijven vloeien. Ze zei dat het vloeien binnen een week wel moest stoppen dus wacht het af... Nog bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes ! Liefs van Sabrina
uhm slecht en dat is dan nog licht uitgedrukt vrijdag naar gyn en kijken wat er aan de hand is. Voor de rest is er iets te vee gebeurt de afgelopen 10 maanden waardoor het tankje van bramtim op is. gelukkig bijna vakantie.
Hmm balen zeg Nou meis hoop datj e er snel bovenop bent! Maar naar de gyn? Dingetjes uit sluiten? Opzich wel fijn voor je eigen gevoel..
Gyn omdat ik negen weken na mk nog geen enkel teken van ongi heb en negatief test. Daarnaast ben ik enorm dik geworden de laatste weken, ben moe en heb last van hartkloppingen die ik nog nooit gehad heb. Gyn en ik denken schildklier dus dan zijn we de lul om het zo maar even te zeggen. Ik hoooop zo morgen meer te weten want dit vind ik echt niet leuk en dat is nog zacht uitgedrukt
Oke ben net terug. Ik ben weer aan de pil. Er zijn allerlei onderzoeken opgestart en er is bloed geprikt. Er is nog niet duidelijk wat er aan de hand is maar varieert van verklevingen tot schildklier tot lamgelegde eierstok door veroudering of zoiets Vandaag heb ik een eisprong zagen ze op de echo.... ik ben verdrietig en ook mijn man en ik kunnen het nu niet bij elkaar kwijt. Klote
mammie sterkte met het verlise brantim.. ik ken niet je hele verhaal geloof ik maar begrijp dat je ook een mk hebt gehad en dat er nu onderzoeken zijn vanwege uitblijven van ongi enz. maar je zegt we denken schildklier en dan zijn zijn we de lul... wat bedoel je dan met dan zijn we de lul? waarom? heb zelf ook als sinds geboorte schildklierafwijking dus sbnap even niet zo goed wat er zoo erg aan is gr xandra