Hoi, even een vraag voor iedereen die al wel een keer zwanger is geweest.... Ik ben een week overtijd (zegt bij mij niks, sla cycli over). Maar ben kotsmisselijk. Maar het gekke is niet aldoor. Paar dagen 's avonds bij warm eten koken, maar als ik het druk heb is er niks aan de hand. Als ik naar het werk ga voel ik me goed, maar zodra ik thuis ben is het mis (en naar huis rijden in auto). Als ik het zo opschrijf klinkt het raar. Want wat is er nou anders thuis dan op mijn werk (lekker rustig achter pc zitten). Misschien kunnen jullie wat meer duidelijkheid bieden. Alvast dankjewel : Groetjes Beckie
Hey Ben zelf nog niet zwanger geweest,maar een vriendin van mij kon het ook niet op te brengen om te koken,werd ze echt misselijk van. En zwangerschaps misselijkheid komt met vlagen is niet continu.... Waarom alleeen thuis?Geen idee.. Sucses
dankjewel voor je reactie. Ik begin gewoon echt een hekel te krijgen aan warm eten voor nu welterusten. Beckie
Hey Heb je eigenlijk al getest? Want na 8 dgn overtijd had ik er al 8 gedaan... Heb goeie hoop voor je...blijf in ieder geval duimen.
Hoi Lily, Vorige maand was ik ook zo enthousiast, totdat alles alleen maar negatief was en ik gewoon een cyclus oversloeg. Dus wilde nu eerst even wat langer wachten en niet te positief denken. Maar voel me niet lekker, dus denk dat ik toch wel snel ga testen... (Kan niet meer wachten en mn man ook niet) (Het enige waar het wachten op is is visite, denk dat ik mn mond voorbij praat... Dus wachten tot visite weg is) Ik ga echt helemaal gillen en gek doen als ik positief test dat weet ik al wel en flink janken als hij weer negatief is....
Visite al weg beckie? Ben benieuwd voor jullie, hopelijk is het deze keer wel raar. Ook omdat je misselijk bent steeds..!
Nee visite komt ergens vanavond.... Lekker vaag he?! Maar mijn man is ook nog aan het werk, dus moet zoiezo nog even wachten. Maar mijn eten heeft vanavond wel lekker gesmaakt. Da's alleen al geweldig nieuws vandaag Wist niet dat wachten zo lang duurde... Beckie
Alles duurd te lang wanneer je wacht tot je kan testen. Ik heb een week op me ongie gewacht, dat duurde mij al lang (ookal is het toch kort na de pil). Dus kan wel begrijpen hoe je je voelt daarover! Wat voor test ga je gebruiken?
Nou maar hopen dat ik zo meteen wel kan plassen... Vind het nu echt spannend worden... Man is intussen thuis!
Predictor heeft wel veel hcg nodig he! Die is het minst gevoelig van zwangerschapstesten.. geen aanrader dus. Veel succes
Misschien 1 van kruidvat proberen? ... Hopelijk krijg je toch nog een posi test..! Je cyclus was wel redelijk hetzelfde elke maand zie ik. Raar dan..
Hey Beckie, Als die test echt zo zwak is en je s´avonds test na dus overdag (veel) gedronken te hebben en regelmatig na de toilet te zijn geweest is je urine mss niet genoeg geconcentreed.... Maar probeer het over 2 dgn nog eens met een gevoeligere test... Ik heb vandaag ook nega getest,maar non stop misselijk? Maar getest uur nadat ik mijn ochtendurine al geloosd had...nu dus maar hopen dat het dat was....
Nee, ik durf niet meer. Ben bang dat ik het me alleen maar ik mijn hoofd haal. Wacht wel een tijdje, dat ik in ieder geval weer wat rustiger ben. Als ik dan nog niet ongi ben, dan test ik wel weer. Groetjes beckie
Kan het wel begrijpen hoor beckie! Hoop voor je dat er natuurlijk een kleine beebje in zit, maar het kan ook zijn dat je cyclus nu een x langer duurd. Je weet het niet.. Maar àls er een beebje in zit, dan blijft die wel zitten of je het nu weet of niet . Dus ik duim voor je!