Hier vannacht vrijwel niet geslapen door de obstipatie. Vanmorgen eindelijk naar het toilet gekunnen. Vervolgens in de loop van de dag moest ik enorm vaak plassen. Geen pijn tijdens plassen maar wel wat buikpijn. Toch maar even urine weggebracht. Nu een teveel aan witte en rode bloedcellen, maar niet echt een ontsteking. Ze willen nu morgen overleggen met mijn eigen huisarts omdat die mij beter kent. Kan zeggen dat het mij niet heel erg gerust stelt, iets met de stresskip komt boven. Maar ja komt ook wel door mijn geschiedenis. Iemand ervaring of advies?
Stomme vraag....wat bedoel je met voorgeschiedenis? Je bedoelt je onderschrift? Flink goed drinken iig, klinkt als een beginnende ontsteking denk ik.
Ik bedoel inderdaad mijn onderschrift ja. Goed drinken doe ik inderdaad en verder morgen maar eens horen wat mijn eigen huisarts zegt.
Gister door de huisarts gebeld en heb nu een antibioticakuur voor een week. Nieuwe urine ingeleverd en die gaat vandaag naar het ziekenhuis voor een kweek.
Goed dat er een kweek is ingezet, hopelijk wel vóór je het eerste tablet van de AB-kuur had ingenomen