Hoi hoi, Eindelijk....eindelijk ...was ik van de misselijkheid/overgeven af! Tenminste, dat dacht ik! Sinds 3 dagen begint het weer van voor af aan, haha! Hebben meer mensen dit gehad? Ik dacht toch echt dat het nu wel afgelopen zou zijn. Is het normaal dat dat zo weer op komt zetten? Ik ben erg bang dat ik een miskraam krijg vanwege een grote hematoom in mijn baarmoeder, maar misselijkheid wijst toch op een goeie hoeveelheid HCG? En dat verminderd toch de kans op miskraam? Of ben ik verkeerd voorgelicht? Grtz Marieke
Hieperdepiep hoera voor de misselijkheid he.. bluuuh. Ik had het tot 15 weken en kreeg het met 17 weken weer terug. Volgens de gyn hebben sommige vrouwen gewoon de pech dat het de hele zwangerschap blijft. Joepie. Ze zeggen inderdaad dat als je goed misselijk bent het wel snor zit met je zwangerschap maar ik weet eerlijk gezegd niet of dit echt zo is of een bakerspraatje.. Succes met wc knuffelen en je doet het voor een goed doel he! Liefs
Ik had het ook, soms bleef het een paar dagen weg en daarna kwam het weer. Net als in het begin..Ben nu soms nog steeds af en toe misselijk. Ennee moet elke avond nog overgeven... En van me Vk heb ik begrepen dat, zolang je misselijk bent, is het een teken dat het nog goed gaat. Niet dat het de kans op een miskraam verminderd..Want als het mis moet gaan, gaat het toch mis... Maar probeer van je zwschap te genieten..Komt vast wel goed!
Hier idem, was er vanaf vorige week dinsdag vanaf! Wat een verademing! Helaas, gisteravond weer misselijk en vanmorgen ook weer braakneiging. Na een boterham gaat het weer, net als voorheen, ik was ook dolblij dat het over was. Wat is het leven zonder misselijkheid fijn! Helaas, helaas!
ik heb er nog niet zo heel veel last van. gister avond overkwam het me en moest ik spugen maar dat was de 1e keer. ben meer met vlagen door de dag misselijk niet constant of als ik uit bed kom.
Hey, Bij mij begint het precies nu pas... heb voordien niets last gehad... Hoop dat dit niet tot het einde zal zijn... Liefs Nanske
ik word nu eigenlijk alleen nog maar misselijk als ik te druk ben geweest of niet genoeg / regelmatig eet..
Bij mij begon de misselijkheid pas met een week of 11, en heeft tot 16 weken behoorlijk huisgehouden, met braken en al. Na 16 weken is het een stuk minder geworden. Nu is het nog af en toe, vooral als ik iets viezigs ruik of idd zoals anael2009 te laat eet of te moe ben. Liefs Monique
Hier ook aan 1 stuk door misselijk (in het begin bleef ik ook maar spugen t/m week 16) toen ging het ff een paar weekjes beter, en daarna weer de hele dag door misselijk en maagzuur (die ik de hele dag in mn keel voel branden) yek! Tja en heb nu de hoop wel opgegeven dat dat nog minder word... maar ja wat doe je eraan he?!
Ook ik ben sinds een paar dagen echt goed misselijk. Gelukkig nog maar 1x overgegeven. Ik probeer zoveel mogelijk te eten want ik mag niet veel afvallen (zit in net in het ernstige ondergewicht) Dus maak me er wel een beetje zorgen over.
Ik heb toevallig net ook een onderwep geplaatst. Ben namelijk net terug van 2 weken ziekenhuis opname met infuus omdat ik zoveel moest overgeven en niks binnen kon houden dat ik aan het uitdrogen was. De verpleegkundige zei dat het meestal tot een week of 12 het ergst is en het daarna wat afneemt. Het kan inderdaad ook de hele zwangerschap duren, maar dan niet in de mate die ik heb gehad, gelukkig! Want dat overleef je niet denk ik
Bij mij is de misselijkheid sinds vorige week toegeslagen. Gelukkig hoef ik nog niet te spugen, maar bah.. Bij mij helpt het om veel te eten, vooral ontbijt. Ik begin dan ook met 4 boterhammen, terwijl ik vroeger eigenlijk nooit aan ontbijt deed... De hele dag door heb ik doe crackertjes van lu bij me met wat zout, die eet ik de hele dag verspreid door. Dat helpt bij mij tegen de misselijkheid... en je komt er niet al teveel van aan
Had het in grote mate tot week 15 en nu heb ik het af en toe nog steeds. Ook het maagzuur waar ik nu sinds 3 dagen last van heb en de oprispingen bevorderen niet echt
heb het tussen de 6 en 9 weken gehad, wat een hel. denk je er vanaf te zijn, begint het inderdaad weer nu een weekje. en volgens mij kan je er niks aan doen ?