Hallo! Ik lees eigenlijk alleen maar topics over hoe druk de baby wel niet is in de buik, ik heb dus het tegenovergestelde. Ik maak me geen zorgen ofzo, maar mijn beebje is (tot nu toe in iedergeval) gewoon heel erg rustig. Ik voel hem/haar wel regelmatig, maar dan heel zacht. Meer een soort gefrummel aan de binnenkant . Absoluut geen golvende buiken, uitstekende voetjes of beurse ribben. Is het daar ook nog te vroeg voor met 25 wkn? Nogmaals, ben niet bang want weet dat het leeft aangezien ik het regelmatig voel, maar vraag me wel af of het normaal is dat een kindje ook zo rústig kan zijn in de buik... Ben benieuwd naar de reacties! Vlindertje
hoi, ik heb ook een rustig meisje in mijn buik het is pas sinds week 29 dat ik haar echt goed voel schuiven en draaien en dat mijn buik daarvan heen en weer gaat, komt omdat ze nu pas groot genoeg is daarvoor, dus kan nog komen bij je
Hoihoi, Ik heb ook nooit uitstekende voetjes en dergelijke gehad haha. Pas sinds 2 weken of zo dat mn buik redelijk op en neer gaat dus ik zou me echt geen zorgen maken
In tegenstelling tot mijn dochter is dit ook een heel rustig meisje. Ik voel haar af en toe heel licht.
óh wat fijn dat er meer rustige baby´s en buiken zijn Dacht echt dat ik een uitzonderlijk lui kind had ofzo... Maar wie weet dat het in een paar weekjes nog drukker/energieker wordt... Soms lig ik met mijn handen op mijn buik en denk dan echt; kóm op! Show me what you´ve got! haha Naja, laten we hopen dat als hij/zij eruit is ook een lekker rustig babytje blijft
Hier ook een rustig manneke. Ik krijg zelden schoppen dus ook geen beurse ribben, lekker toch. Wel geschuif en een beetje geduw, de vk zei dat ieder kind anders is dus ik maak me geen zorgen (meer). Als ik 'm elke dag maar voel is het goed.
Ik had het destijds met de zw van mijn dochter ook! Maar bij mij kwam het mede omdat de moederkoek aan de voorkant zat, dus een extra stootkussen hihi.
mijn dochter was ook erg rustig. Op 't eind rekte ze zich wel eens uit. Maar verder was het echt een rustig kindje in de buik. Op mijn werk (kantoorbaan) voelde ik haar wel regelmatig. Maar toen mijn verlof aanbrak moest ik soms echt even gaan zitten om 12.00 van "ik heb haar volgens mij nog niet gevoeld, even checken of er nog leven is". Nou, we hebben dus gewoon een HELE rustige meid. Echt heel rustig en tevreden. Denk dat je dat ook al in de buik kan merken... Dus geniet er maar lekker van!
okeej....das mooi nieuws...was al bang dat hij het gaat in halen op het moment dat hij eruit is....heerlijk rustig.....als ik hem wil voelen prik ik een keer en dan trapt hij terug maar verder lekker rustig
die van mij is redelijk rustig naar mijn mening. het is mijn eerste kindje dus weet ook niet of dit inderdaad rustig is voor 20weken of dat ik gewoon op 'schema' lig. Wel word de kleine erg druk als ik met de Bola over mijn buik ga haha dan lijkt het net een stuiterbal in mijn buik. heel grappig!
ik denk dat je nog niet ver genoeg bent voor echt harde schoppen en uitstekende voetjes en golvende buiken etc. toen ik 25 weken was, voelde ik wel vaak 'leven', maar pas na de 30 weken gaat mijn buik alle kanten uit. nu is onze beeb al vanaf het prille begin nogal een druktemaker, haha. bij de echo's zeiden ze ook al: ohjee, daar gaan jullie je handen vol aan hebben straks. even geduld nog dus!
Hoi Hoi, Ik had een rustige tweeling in mijn buik. Ik voelde ze echt niet vaak en voelde ze zelfs niet eens meer draaien na de 30 weken, en nu zijn ze 10 maanden en nog steeds erg rustig. Groetjes
dat had ik ook in mijn 1e zwangerschap; rustig kindje én een stootkussentje, dus dat was erg rustig. Nu met de 2e heb ik wel een enorme druktemaker daarbinnen, grappig om dat verschil te merken
Ik ben nu echt blij dat ik mijn babytje elke dag voel. Ook niet hard maar ik ben ook nog geen 23 week. Ik voel haar vooral onderin wat schopjes geven en heel soms al wat meer naar mijn navel. Mijn placenta ligt hoog achter dus ik hoop dat het snel wat harder is zodat mijn mannetje haar ook kan voelen.
hier ook een rustig ventje, hij maakt daarbinnen alleen maar een kermis als ik wil slapen hehe groetjes