Met bijna 7 weken begint bij mij de misselijkheid weer. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren, de vorige keer ging het door tot maand 4. En dan toch maar weer de hele dag gaan werken. Tis wel pittig.
Heel herkenbaar. Bij mij is het ook weer begonnen:x Gisteren hield ik niets binnen. Vandaag gaat alles nog helemaal goed. De vorige zwangerschap duurde dat tot aan de bevalling. Ik ben de vorige keer met 26 weken gestopt met werken. en jij?
Balen he Bij mij is het deze keer met 5 weken begonnen, met de eerste met 7 wk. De vorige keer duurde het tot week 20, toen hoefde ik in ieder geval niet meer over te geven. Ben benieuwd deze keer..
Hier zwanger van de derde dit keer tot 20 weken flink misselijk geweest 2 keer ziekenhuisopname. Het lijkt elke zwangerschap erger te worden dit word ook de laatste
Hier ook last van misselijkheid. Gelukkig nog niet overgegeven. Is voor mij de eerste zwangerschap, dus ik kan niet vergelijken.... Succes allemaal, en onthoud, het is voor een goed doel!
Hier ook last van misselijkheid, gelukkig niet met overgeven. Bij mijn 1e zwangerschap was ik vanaf week 5 tot week 38 misselijk geweest en aan het overgeven. 2e zwangerschap: vanaf week 7 misselijk en niet veel overgegeven En nu 3e zwangerschap: misselijk zonder overgeven. Dus ben benieuwd of het zo blijft of dat het verergert.
Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Vorige week was ik voor het eerst met vlagen misselijk, vooral in de ochtend was het erg. zat met lange tanden mijn ontbijt weg te werken.... Nu komt het af en toe met vlagen.... vaak na het eten. Maar ik heb gelukkig nog niet gekotst
Dit is mijn eerste zwangerschap en dacht er mooi vanaf te komen want ik voelde me prima, maar gisteren voelde ik me al niet zo lekker (ook 1x overgegeven na het zien van het avondeten, wat ik dus ook niet heb opgegeten). Vandaag een stukje erger: beetje weeiig gevoel en vooral na het eten. Ik neem het maar voor lief en ga er maar vanuit dat de hormonen goed hun werk doen!
Morgen ben ik 11 weken zwanger, en ik heb van week 5 tot 4 dagen geleden erge last van misselijkheid gehad.... Sinds 4 dagen is het bijna helemaal weg, alleen als ik honger heb, of bij het avondeten, maar het is nu in ieder geval vol te houden
Sinds vandaag voel ik me de hele dag wat misselijk op de maag.. blegh!!! soms wat maagzuur ook erg vervelend. ik ben 4 maanden geleden bevallen van mijn jongste dochtertje die met 35 weken overleden is in de buik Zou het zo kunnen zijn dat ik met deze zwangerschap eerder last van maagzuur heb?
Hoi meiden, Ik zit er even helemaal doorheen, zit te snikken hier achter mn pc. Ik vind het zo zwaar, ik moet ook zoveel overgeven De huisarts komt om de dag kijken hoe het gaat, ivm uitdrogen. Ik ben het zo vreselijk zat, die medicijnen werken ook voor geen meter. Boehoe