misselijkheid beu

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lunaatje, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    pff,wie is nog zoals mij die misselijkheid beu,ben nu normaal 8 weken en het gedacht da ik er nog 1 maand mee moet rondlopen,...
    en als je dan alle dage thuis bent en kunt rusten is dat niets,maar terwijl je moet werken...
    ben dan heel de dag onder de mensen en dat is me echt teveel ,heb totaal gen zin in dat sociaal contact,moet dan 2 bussen nemen om naar men werk te geraken,en ik werk,6 dagen per werk,smaandasg is het men verlof dag,dus ben ik blij da ik vandaag dagje kan rusten
    soms twijfel ik of ik hierna nog kinderen wil,haha,maar dat zal wel normaal zijn zeker
    nja sorry maar moet toch erges kunnen klagen he

2. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Erg he die misselijkheid? Ik zei toen ook dat ik het nooit meer zou doen. Ik heb dat gevoel nu weer alleen nu is het om een andere reden. Om de misselijkheid laat je het niet! Dat denk je wel als je er middenin zit maar die misselijkheid vergeet je echt zo weer..
    Wel lastig met steeds mensen om je heen lijkt me, ik had dat niet ik lag echt ziek op bed. Ik vond andere mensen in de buurt ook vervelend. En vooral mannen. Ik vond echt dat mannen zo konden zeuren om niks :)

3. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ja iedereen zegt da,da je het wel vergeet,maar opt moment da je er inzit,...
    vor welke reden zie je het dan nu niet meer zitten?

4. Miran73

Miran73 Actief lid

Hoi,Ik ben inmiddels ruim 28 weken zwanger.....en nog altijd misslijk met af en toe overgeven....Niet echt prettig,maar ondanks alles geniet ik wel hoor....Positieve eraan is dat de kilo's er niet aanvliegen... ;)
    En zolang het goed gaat met de kleine,gaan we "vrolijk"verder....Maar snap je wel,ik ben het af en toe ook behoorlijk zat en had gehoopt dat het na die 12 weken echt over zou zijn....bij mij is de kans nu erg groot dat het de rest van de zwangerschap zo blijft,zit dus niks anders op dan me er bij neer te leggen.
    Ik wens jou veel sterkte toe,en hopelijk gaat het bij jou snel over!Kop op! En geniet hoor!
    Groetjes,Miranda

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik werd er helemaal gek van.
    Kwam de bank niet meer af.
    Deed niks meer alleen stil liggen hielp.
    Maar ja het hoort er bij.
    En nu heb ik het weer hoop over 6dagen een positieve test te hebben.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Tja ook hier zie ik groener dan groen. Ben vanaf het moment dat ik opsta tot het moment dat ik ga slapen erg misselijk. Alleen platliggen wil helpen maar dat kan niet want ik werk 4 dagen en heb ook nog een dreumes rondlopen. Ik probeer kleine beetjes te eten, veel te drinken en sleep mezelf de dag door.

En dan vind ik mezelf zo'n zeur...terwijl er genoeg vrouwen zijn die de hele 9 mnd lang misselijk zijn..bij mij zal het waarschijnlijk over een paar weken weer overgaan

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb eens gelezen op het net over preggie pops schijnt goed te zijn tegen de misselijkheid gewoon bij google is een soort van lollie's komt uit amerika en kan je gwoon online bestellen ik bedoel baad het niet schaad het niet toch.

ik ben dan wel niet zwanger maar kan me dat goed herrinneren van me eerste zwangerschap dus uit voorzorg had ik al wat gegoogled.

8. Miran73

Miran73 Actief lid

Ja zijn soort lolly's......maar een gewone lolly helpt ook hoor....(bij mij in het begin vooral de salmiaksmaak....) of gewoon een fris snoepje of pepermuntje....En inderdaad kleine beetjes eten....

In het begin heb ik zetpillen gehad (emasafene en cyclizine)Maar ik werd daar alleen maar beroerder van en raakte daardoor ook aan de diaree.....Maar als je echt niks meer binnnen houdt trek dan echt even aan de bel bij je huisarts of VK.....wie weet helpt het bij jullie wel.

Enne niemand is een zeur hoor!Ook als je alleen maar in het begin van je zwangerschap zo misselijk bent..het is gewoon vervelend.En bij de meesten gaat het na 12 weken vanzelf over...dus even doorbijten!
    Doe ik ook....hopelijk ben ik in April van mijn misselijkheid af.... :( Maar tot die tijd neem ik het maar voor lief,en geniet van het wondertje dat in mijn buik mag groeien en het goed doet ondanks al dat spugen!

9. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik ben ook zo vreselijk misselijk geweest en zei toen tegen iedereen; ik doe dit nooooit meer. In week 9 was het van de week op de andere dag weg en dan vergeet je het ook gewoon weer.
    Sterkte meid! En bij hielp het om een cracker te eten VOOR dat ik opstond.

10. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ja ik herken het! ben erg misselijk geweest tot 16 weken! er waren dagen dat er niets hielp om het te stoppen, maar soms waren er dagen dat er wel wat hielp..bijv... crackers, thee en deze dan IN bed liggend opeten.. verder stukjes banaan en af en toe wat kauwgum in mijn mond voor afteleiden... ik heb mijn mannetje gezegt me op die momenten te filmen als ik zo ziek was....dan bedenk ik me wel als ik ooit een 2 zou willen :) :) nee ik had het er graag voor over..je krijgt er iets moois voor terug... sterkte meid...

Deel Deze Pagina