vraagje voor de zwangeren onder ons!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door rastagirl, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hai allemaal gefeliciteerd nog

vraagje heb twee dagen voor me ei geklust een dag ervoor en op de dag zelf, op de dag zelf verloor ik echter geen sperma maar wit doorzichtig slijm en de sperma kwam er pas veel veel later uit? raar of niet
    nu heb ik moeilijke stoelgang vanaf vanochtend vlaag van misselijkheid en me buik is opgezwollen maar wel redelijk soepel nog voel allerlei plopjes en steekjes in de buik heb ook steekjes in de vagina gehad dat was twee drie dagen na me ei en ben zeer chagrijnig maar vraag me niet waarom?!
    me bosten zijn super zacht maar niet gevoeliger
    wat denken jullie wie herkent hier iets uit en was zwanger qua gevoel zeg ik ja idd maar goed na 9 rondes weet ik ook dat me gevoel me in de steek kan laten

oh ik heb ook vaak het zuur

2. Niet meer actief

het kan allemaal.. Maar goed het hoeft dus niet!.

Klachten van zwangerschap en ongitijd en eisprong lijken allemaal op elkaar. Je kan er echt helemaal niks uit afleiden. Het enige wat je kunt doen is wachten totdat je kunt testen,..

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ja testen over 5 dagen...

T klinkt spannend!

4. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ik zou proberen er niet te veel aan te denken en niet teveel symptonen te zoeken.
    Ik heb helemaal niks van symptonen,heel eventjes een moeilijke stoelgang maar dat was het.

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Idd testen over 5 dagen zou de uitkomst moeten bieden.

Liefs,
    Duveldraakje

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties heel lief

ik weet ik moet gwoon rustig afwachten maar het is zo zo moeilijk

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Tja, dat is het ook, maar neem van mij aan dat het zoeken en zo verschrikkelijk zitten letten op eventuele symptomen de wachttijd alleen maar zwaarder en moeilijker maakt. Ik zit in cyclus 18 en bijna elke maand zijn er wel dingen waarvan ik zou kunnen denken dat het raak is. Als ik daarop af zou gaan zou ik nu al knettergek zijn geworden. Meid, laat het los en laat het gewoon gebeuren. Het komt vanzelf!

Succes!

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ga ik proberen zeker weten bedankt voor de steun

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Er is idd geen pijl op te trekken. Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn (geen enkel symptoom, net als alle andere 17 rondes...). Maar toch zwanger dit keer!

10. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    de enige reden dat ik wist dat zwanger was, was omdat ik ineens weer cherrytomaatjes ging eten, voor de rest is me niks opgevallen, pas bij 6 weken werd ik misselijk.

maar ik duim voor je meid!

11. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    dank je wel

ik word ook wel gek van me zelf hoor ik voel een pijntje hier pijntje daar en denk dan nee zie ik word toch ongi en daarna is de pijn weg en is het of ben ik dan toch zwanger aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    word helemaal gek maar ik kan ook niks anders doen dan wachten tot vrijdag :cry: :cry: :cry: :cry:

Deel Deze Pagina