Ik ben nu 31 weken zwanger, maar ik slaap bijna de hele dag. Ik kom uit bed. Ga op de bank en val weer in slaap. Om vervolgens tot een uur of 4 in de middag te slapen. Ben een paar uur wakker en dan beginnen mijn ogen weer te branden. Tussendoor word ik elke keer wel eventjes wakker. Ik ben dit niet gewend van mijn vorige zwangerschappen en in mijn ogen is dit best extreem. Of zijn er meer dames die het op deze manier hebben? Maandag moet ik weer naar de gyn dan wil ik het sowieso even bespreken. Maar heeft iemand tips om het tegen te gaan? Want dit is echt heel vervelend.
Hoe zien je dagen er verder uit? Het enige wat namelijk in mij op komt is namelijk niet op de bank, of bed gaan liggen? Met uitzondering van een middagslaap? Verder zou ik het zeker even aangeven en desnoods je bloed even laten afnemen?
Ik heb een zeer zeldzame zenuwziekte Waarbij de oorsprong in buik en rug ligt. Het niet gaan liggen is dus helaas geen optie. Helemaal omdat het door beweging steeds begint te rommelen. Met mijn medicijnen heb ik al kans op vroeggeboorte, dus dat wil ik niet uitlokken. De gewone dagelijkse dingen probeer ik zoveel mogelijk nog te doen. Maar dat word steeds moeilijker. Ben gewoon helrmaal gesloopt. Kan wel huilen van vermoeidheid.
Ik had nog staaltabletten dus die heb ik maar even weer opgestart. Maandag maar even vragen om een bloedonderzoek.
Ja herkenbaar! Nu 30 wk en ik Ben ook Zo extreem moe. En dat middenin een verbouwing, thuis gaat alles door en mn werk is erg onrustig. Ik tel echt af naar mijn verlof, en zal dit noemen bij mijn volgende controle. Maar helaas herkenbaar. Ben ik wakker, voel ik me 15 minuten wat frisser en daarna Ben ik weer stuk.. Sterkte!!
Een verbouwing zonder zwanger zijn is al doodvermoeiend, laat staan in deze fase van je zwangerschap. Probeer je rust te pakken wanneer dat gaat hoor! Vroeg naar bed bijv
Gek genoeg voelde ik me vandaag een stuk beter. Of het nou toeval is of echt komt door de extra ijzer. Dus ik hoop dat dat zo blijft.
Ik ook,voel me ook een beter na gisteren , was echt een offday! Ik denk dat alle druktes voor de kerst en Dan de kerstdagen zelf, hoe gezellig ook, zn tol had geeist. Ik Wil gewoon Zo graag in mijn bubbel kruipen, voel me hoogzwanger en Zo toe aan verlof! Niet meer werken, normaal Ben ik best sociaal Maar heb er gewoon geen Zin in en geen puf voor.. herken jij dat ? Vandaag Maar weer even de balans opgemaakt hoe ik er echt bijzit en dat ik mezelf niet voorbij moet rennen. Om de balans te houden zonder teveel offdays. Maar lastig vind ik het wel. Echt wel een Groot verschil nu ik Al 2 kids heb rondlopen..
Door zeldzame ziekte werk ik niet. Dus daar kan ik niet over meepraten. Maar wel het gevoel dat alles soms te veel is en me terug willen trekken. Mijn andere kids zijn bijna 11 en 9 en vragen dus een heel ander soort aandacht. Ook best wel heel erg slopend
Wat ontzettend vervelend... Maar dan heb je toch eigenlijk al antwoord op je vraag? Wat je nu omschrijft lijkt het me logisch dat je je vermoeider voelt dan iemand met een “standaard” zwangerschap. Volgens mij moet je vooral nu niet te hard zijn voor jezelf. Volgens mij kost een zwangerschap jou al extra energie genoeg. Ik werd trouwens bij beide kinderen vanaf een week of 28/30 ook weer sneller moe... laat staan hoe dat voor jou is.