Hallo, Sinds kort heb ik veel harde buiken... Snachts als ik lang op me zij heb gelegen en op me rug ga liggen heb ik een harde buik. Als ik lang heb gelegen en ga plassen en weer terug het bed in ga heb ik een harde buik en overdag ook nog wel een paar keer... Is dit normaal? De harde buiken zijn niet pijnlijk ofzo.. Groetjes
Mijn vlk zei dat je in de gaten moet houden dat je het niet vaker dan 20 keer per dag hebt. Dan is het niet erg. Soort oefenweeën zei ze. Anders moet je gewoon je eigen vlk even bellen.
Hi, dat heb ik al vanaf week 24!!! En mijn vlk zei dat het wel wat vroeg was, maar wel normaal. Ik moet gewoon in de gaten houden dat ze niet regelmatig komen en dat ze geen pijn gaan doen. Ongesteldheids pijn die na verloop van tijd wegtrekt is wel weer normaal... Ook kreeg ik het advies 'wat rustiger aan' te gaan doen. Dat betekent niet zo zeer minder werken, maar ook minder aan je hoofd (stress) Ik heb er nu nog zo'n 12 keer per dag last van, maar bijna altijd als ik opsta, omdraai of moet plassen. Niets aan de hand dus!
Hoi Roos Ik heb er ook vaak last van, ook in de nacht terwijl je eigenlijk zou denken dan rust je toch? Bij mij werd er ook geadviseerd om het in de gaten te houden en zolang ze niet pijnlijk zijn of regelmatiger worden is er niet echt wat aan de hand. Ik slaap heel slecht en onrustig dus lig de heletijd te draaien en te doen en dat kan er ook iets mee te maken hebben (zeggen ze dan) Succes iig! Groetjes
thanks iedereen! Want ik maak me natuurlijk wel zorgen.. Savonds heb ik ook echt een zeurderig gevoel tijdens het lopen.. volgens mij heb ik dan ook een harde buik.. maar dat voel ik alleen als ik ga liggen.. En tjahhh verder ben ik niet erg druk.. Maar ik stress wel heel erg veel