Wat denken jullie te zien bij deze echo welk geslacht ik krijg gemengde antwoorden hahah en ben te benieuwd ben benieuwd wat jullie denken
Ik denk een jongen.. Maar hier is een apart topic voor! Daar kun je hem beter in plaatsen! Hoever was je hier?
Waar is die topic en ben bijna 16 weken mijn gevoel zei meisje maar me verloskundige denkt 60 % een jongetje haha
Ik heb geen idee dit is de echo die er bij hoort van vandaag ik moet 3 weken wachten voor de volgende keer maar ze zei jongen maar wist het niet zeker
Ik vind hem lastig!! Want als er niks tussen de benen ligt zou het ook meisje kunnen zijn Want hier had dochterlief ook zo vergrote schaamlip op de foto maar daarin zit wel soort piemelvormpje in je foto dus die witte "flappen" sorry voor de benaming haha
Whahaha ik snap wat je bedoelt ze vond het zelf ook moeilijk maar ik dacht dus als het zo ver uit steekt kan het geen meisje zijn dicht ik hoor kan er ook niets over vinden dus ga van een jongen uit maar het is zo raar allemaal bij me zoon duidelijk balletjes en een Piemeltje maar nu whaha gek worden zo
Wat een lastige! Mijn eerste ingeving was juist meisje, maar dat was omdat je bij onze jongens echt duidelijk 2 balletjes en een piemeltje zag.
Ik neig zelf naar een meisje, ik zie meer schaamlippen in die witte streepjes. Maar ik ben geen expert. Hoe ver ben je nu eigenlijk?