misselijkheid en 39weken zwanger

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 31 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hoi

Vraagje mischien zijn er hier dames die er ervaring mee hebben.

Ik heb al de hele week al beetje last van voorweeën
    Nu ben ik sinds gisteren enorm misselijk en ik houdt niks meer binnen.
    Vanacht had ik twee uur lang menstruatie krampen en harde buiken om de zoveel minuten maar in eens waren ze weg.

Vanmorgen opgestaan en alles wat ik eet komt er weer uit.

Nu heb ik de vk gebeld en die moet ik morgen weer terug bellen. En laten weten hoe het vanacht gegaan is.
    En als het niet beter is gegaan dan gaan we een plan maken om misschien aankomende week in te leiden. Omdat ik dit niet blijf volvolhouden.

Zijn er misschien dames. Die het zelfde hebben meegemaakt. En die bij 39weken zijn ingeleid. ?

MIjn vk deed er beetje moeilijk om omdat ze eigenlijk pas inleiden bij 41wekn.

2. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat jij beschrijft heb ik zelf niet meegemaakt, maar je moet je in ieder geval niks aantrekken van je mokkende verloskundige. Die zit er niet mee, jij wel. Toen ik nog in het ziekenhuis werkte werden zwangeren die er helemaal doorheen zaten doordat ze al dagen aan het rommelen waren vaak opgenomen voor pijnstilling en slaapmedicatie, zodat ze een keer een goede nacht konden maken. Vaak bevielen ze dan in die nacht, en anders gingen ze een stuk opgeknapt weer naar huis. Dus misschien kan zoiets een oplossing voor je zijn, en hoef je niet ingeleid te worden.

3. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Wat naar zeg!
    je zegt dat je gisteren misselijk bent geworden? Kan het niet gewoon een buikgriep zijn?
    Houd het goed in de gaten ivm met uitdroging, maar ik denk persoonlijk niet dat ze je nu gaan inleiden.

Veel sterkte.

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Miss toch de heersende griep nog even te pakken?

Van je voorweeen herken ik zeker,die heb ik nu ruim 1,5 week..
    Vreselijk idd en heel weinig slaap, daarnaast nog een peuter puber rond lopen dus dat breekt me zeker op momenteel.
    Maar inleiden doen ze er niet om, en dat wil ik zelf trouwens ook liever niet.

Wel kan ik wat slaap medicatie krijgen, misschien kun jij dat ook krijgen? Na een paar goede nachten voel je je vaak alweer een stuk beter

Deel Deze Pagina